náhledy
Ovládání „majáků“
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Ještě donedávna dodávka vozila pro technickou skupinu nejrůznější vybavení. Od křovinořezů, lopat, krumpáčů a mačet po lezeckou techniku.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Rychlost, komfort i obsluha vozidla jsou někde jinde než u moderních aut.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Jedná o speciální vozidlo, které do terénu vyráží jen v určitých případech, proto má najeto jen necelých 22 tisíc kilometrů.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Ve službě je už 25 let.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Vnitřní zástavbu vozu si jednotka předělal pro své účely sama.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Legenda, vozidlo k neutahání a pracant s překvapivě nízkým číslem na počítadle kilometrů.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Vůz je dlouhý 4 662 mm, široký 1 996 mm a vysoký 2 230 mm. Maximální rychlost je 95,5 km/h.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Vozidla A 21 / A 31 se vyráběla po roce 1983, kdy byla ukončena výroba modelů Avia A 15 / A 20 / A 30. Tento konkrétní vůz byl vyroben v roce 1995.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Avia A21 Furgon pomáhala a chránila dlouhých 25 let. Ještě dnes ji můžete v ulicích metropole potkat.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Technické parametry
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Ještě donedávna dodávka vozila pro technickou skupinu nejrůznější vybavení. Od křovinořezů, lopat, krumpáčů a mačet po lezeckou techniku.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Ještě donedávna dodávka vozila pro technickou skupinu nejrůznější vybavení. Od křovinořezů, lopat, krumpáčů a mačet po lezeckou techniku.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Ještě donedávna dodávka vozila pro technickou skupinu nejrůznější vybavení. Od křovinořezů, lopat, krumpáčů a mačet po lezeckou techniku.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz