„Chceme primárně investovat finanční prostředky do sportování. Pro nás největší propagace jsou samotné akce, na kterých jsou zadarmo billboardy s logem projektu. Hlavní reklama jsou pak televizní přenosy,“ říká k situaci radní pro sport Jan Wolf.
Evropské město sportuTitul uděluje Sdružení evropských měst sportu už 16 let.
|
Přestože Praha ví o tom, že bude Evropským hlavním městem sportu už od října 2014, podle Wolfa se ubírá spíše cestou přivést ke sportování obyčejné lidi různého věku než vymýšlet velkolepé akce. Ty, které projekt propaguje na jaro, by se konaly i bez titulu.
„Letošní rok by měl být startovací, aby vlna sportu byla lineární i v dalších letech. Rozhodli jsme se, že uděláme pět až deset rekreačních hřišť, která budou plnolajnová, tedy k využití pro více sportů,“ prohlásil Wolf.
Mladé lidi by měl ke sportu přilákat i nový klip k písni Check My Sound od skupiny Portless, který byl včera oficiálně představen na podporu projektu. Jsou v něm v kulisách Prahy představeny sporty, které mladou generaci lákají. Do projektu se sešlo kolem 500 akcí. Jedním z hesel organizátorů je, aby letos každý Pražan průměrně zhubnul o jedno kilo.