SUV Peugeot 3008 není na trhu žádným nováčkem. Už v roce 2017 se stalo jako první SUV v historii vítězem ankety Evropské auto roku. Od té doby se po celém světě prodalo už takřka milion kusů, a tudíž nastal čas na facelift. Ten přichází na český trh právě teď.
Modernizaci vozu v polovině jeho produktového cyklu, neboli facelift, často skoro nepoznáte. Vůz „před“ a „po“ vypadá téměř identicky. Někdy se jen změní tvar světel, jindy se přidá nový prvek výbavy. U modernizovaného Peugeotu 3008 ovšem proběhly změny tak rozsáhlé, že neuvěříte, že jde jen o facelift a ne o novou generaci.
Obměnou prošla zadní Full LED světla a změnil se i vzhled přední části. Té teď vévodí atraktivní bezrámová maska. Pro zvýraznění sportovního charakteru vozu byly do nového nárazníku integrovány lesklé boční černé mřížky sání a lakovaný chránič prahu. Přepracovány byly i přední LED světlomety, které jsou agresivnější, a jejich pohled je přímo uhrančivý. Navazují na ně zalomená světla pro denní svícení s chromovou špičkou. Přibyly nové odstíny karoserie a stylový designový set „Black Pack“. Objevily se také nové prvky výbavy. Například Night vision, neboli noční vidění, což je v segmentu kompaktních SUV unikum. Tento systém najdete jen v prémiových kategoriích vozů. Poskytne vám vidění nočního dravce. Za pomoci infračervené kamery totiž umí rozpoznat osoby a zvířata před vozem ve tmě nebo v podmínkách s nízkou viditelností. Systém funguje na dálku až 250 m, tedy více než dosah potkávacích světel, infračervené záběry zobrazuje na digitálním přístrojovém panelu v zorném poli řidiče.
Zmíněná plug-in hybridní verze Peugeot 3008 Hybrid4 disponuje hned třemi motory, z nichž jeden je benzínový a dva elektrické. Spojí-li své síly, můžete si dopřát výkon až 300 koní a pohon 4x4. Necháte-li pracovat pouze elektromotory, jezdíte zcela bezemisně, a to až 59 km na jedno nabití. Tato možnost opravňuje Peugeot 3008 Hybrid nosit registrační značku s písmeny EL a využívat tak veškerá privilegia elektromobilů včetně parkování zdarma na modrých zónách. Čistě elektricky vás doveze do míst, kam mají běžné vozy se spalovacím motorem vjezd zapovězen.
Kromě pohonu Hybrid4 můžete zvolit i slabší plug-in hybridní verzi s výkonem 225 koní s podobným dojezdem na elektřinu a samozřejmě i se všemi benefity vyhrazenými elektromobilům. Příznivci konvenčních motorů mohou vybírat z řady klasických benzínových a dieselových agregátů.