metro.cz

Počasí v Praze

1 °C / 16 °C

Pátek 26. dubna 2024. Svátek má Oto

Dosah kampaně HUGO BOSS láme rekordy: Téměř dvě miliardy zobrazení za jediný den

  13:29
Metzingen (Německo) 31. ledna 2022 (PROTEXT/PRNewswire)- Společnost HUGO BOSS, v návaznosti na novou strategii růstu, úspěšně zahájila 26. ledna osvěžení své značky souběžným spuštěním dvou hvězdně obsazených globálních kampaní pro své značky BOSS a HUGO. Obě globální kampaně společně dosáhly rekordního výsledku – na různých sociálních sítích získaly v součtu 1,9 miliardy zhlédnutí a 75 milionů reakcí za jediný den.

V celosvětové kampani značky BOSS pod názvem #BeYourOwnBOSS se objevily topmodelky Kendall Jennerová, Hailey Bieberová a Joan Smallsová, rapper Future, hvězda TikToku Khaby Lame, zpěvák a herec Lee Min-ho, profesionální boxer Anthony Joshua, tenisový šampion Matteo Berrettini a běžkyně Alica Schmidtová. Nejoblíbenější tváří této přehlídky hvězd, na kterou uživatelé sociálních sítí nejvíce reagovali, se stal Lee Min-ho.

Aktivace kampaní napříč všemi spotřebitelskými body – v čele s působivým zahájením v digitální sféře, kdy více než 200 osobností zveřejnilo své osobní BOSS příběhy na sítích Instagram, Weibo, Red a WeChat společně se svými fotografiemi v ikonické mikině BOSS – vyvolala po celém světě fenomenální online odezvu.

Také kampaň #HowDoYouHUGO, v níž se představí topmodelka Adut Akech, rappeři Big Matthew a SAINt JHN nebo tanečnice Maddie Zieglerová, byla spuštěna na všech kanálech, zvláštní důraz však klade na TikTok, kde získává další ohlas a zapojuje uživatele sítě díky taneční výzvě. Výzvu #HowDoYouHUGO tvoří choreografie z dílny účastníka kampaně Big Matthewa a TikTokového tvůrce Vika Whitea a pomáhá ji šířit dalších 60 TikTokerů. Na podporu spuštění kampaně vznikly také různé vrstvy obsahu pro sociální sítě ze světa hudby a tance. Během prvního dne kampaně se sledovanost účtu značky zvýšila o 30 procent.

Osvěžení značky také výrazně ovlivnilo vlajkový e-shop hugoboss.com, který v ohromné míře těží z úspěchu obou kampaní. Celosvětová návštěvnost webu hugoboss.cim se více než zdvojnásobila na zatím rekordní úroveň a téměř vyprodaná ikonická mikina BOSS se stala nejprodávanějším kusem v historii společnosti.

Úspěch obou kampaní dokazují všechny klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) z prvního dne, které z ní činí nejlepší kampaně v historii rodiny značek HUGO BOSS:

*1,9 miliardy zobrazení obou kampaní

*75 milionů reakcí na různých sociálních sítích

*Zvýšení zapojení uživatelů na instagramovém účtu BOSS o 84 %

*367 milionů zhlédnutí výzvy #HowDoYouHUGO na TikToku

*O 30 % více sledujících na TikTokovém účtu značky HUGO

Prostřednictvím kampaní na sociálních sítích představila společnost HUGO BOSS zcela novou, překvapivou identitu svých značek, posílila svou pozici na všech digitálních platformách a oslovila nové cílové skupiny z řad mladších generací, jako jsou mileniálové a tzv. Gen Z. Jedná se o největší milník v realizaci růstové strategie CLAIM 5, jejímž cílem je posílit značky a změnit jejich zákazníky ve skutečné fanoušky.

Fotografie ve vysokém rozlišení si můžete stáhnout zde:

https://galleries.launchmetrics.com/p/hugoboss-production/showrooms/61f3cd50912b69000922f578

Pokud máte jakékoli dotazy, obraťte se prosím na press(at)hugoboss.com.

GROUP.HUGOBOSS.COM TWITTER: @HUGOBOSS LINKEDIN: HUGO BOSS

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1736162/BOSS_LEEMINHO.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1734005/HUGOBOSS_Logo.jpg

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Hlavní zprávy

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Dáte si lážo i plážo? Na kole za pivem, houpačkami, trampolínami i klobáskami

vydáno 25. dubna 2024  12:58

Vezměte děti na výlet v bezprostřední blízkosti Vltavy. Čekají na vás tři pecky, které jsou trochu gastronomické, trochu punkové a především velmi...  celý článek

Komerční sdělení

Město Split – 6 míst, které si užít v okouzlující Dalmácii

vydáno 26. dubna 2024

Chorvatsko je oblíbenou destinací a ročně láká spousty turistů. Čeká na vás spousta krásných míst, mezi jedno z těch nejoblíbenějších patří Split. Jde o...  celý článek

Komerční sdělení

Jak vybrat koberec do kuchyně, který doladí prostor

vydáno 26. dubna 2024

Kuchyně je pro mnoho z nás srdcem domova. Je to místnost, kde se setkáváme, vaříme a celkově trávíme spoustu času. Dlouho ovšem byla považována za...  celý článek