Podle mluvčího Ropidu Filipa Drápala, si autoři nápadu přejí, aby si nová linka získala podobnou oblibu jako autobusová v Londýně, po které jezdí staré červené dvoupatrové autobusy. „Soupravy budou jezdit mezi zastávkou Zvonařka a Malovanka po trase dnešní linky 22. Jen mezi Národním divadlem a Malostranskou pojedou přes Staroměstskou,“ dodává Drápal. Díky tomu ubude souprav T3 i na ostatních linkách a cestující se mohou těšit na modernější tramvaje.
Posílení se dočká linka č. 15, na linku vyjedou dvouvozové nebo kloubové tramvaje. „Po vyhodnocení průzkumu provedeného na podzim, může dojít k posílení i na dalších linkách zejména v oblasti Prahy 2 a 5,“ slibuje Drápal.
Posílení provozu se dočkají také některé koncové úseky metra. Na lince A je připravován provoz každé soupravy metra až do stanice Nemocnice Motol, na totéž se budou moci těšit cestující vranní špičce na lince C vúseku Ládví – Letňany. Na lince B bude vodpolední špičce mírně zkrácen interval.
Drobné úpravy čekají i některé autobusové linky. Ropid plánuje zohlednit dodatečné požadavky městských částí, jednat by se mělo o posílení některých linek, případně zavedení některých dalších přímých spojů v žádaných směrech. Posílení čeká i linky na letiště. „ Vzhledem ke stále rostoucímu počtu leteckých cestujících na Letišti Václava Havla se připravuje zkrácení intervalů na lince 119 v pracovní dny,“ slibuje Drápal.
Měnit se letos budou i noční linky, místo jízdních řádů se budou měnit jejich čísla. Pro příměstské linky je totožná potřeba vyčlenit další číselné řady.