metro.cz

Počasí v Praze

2 °C / 15 °C

Pátek 26. dubna 2024. Svátek má Oto

Již pozítří startuje sčítání lidu, na provozu kontaktního centra se podílí software Daktela

  10:08
Praha 25. března 2021 (PROTEXT) - Sčítání lidu, domů a bytů proběhne v České republice opět po deseti letech. Daktela společně s provozovatelem kontaktních center Conectart bude během letošního sčítání zajišťovat provoz dvou komunikačních kanálů: infolinky a webového chatu.

Poprvé v historii bude sčítání probíhat primárně elektronickou formou, teprve následně pomocí papírových formulářů. Organizátoři proto očekávají, že bude primárně velké množství dotazů mířit na webový chat, případně na telefonní informační linku, kde budou operátoři a operátorky vysvětlovat, jak mají lidé při vyplňování sčítacího online dotazníku postupovat.

"Předpokládáme velký zájem o informace zejména na chatu webových stránek https://scitani.cz, proto jsme systém nastavili tak, aby byl zajištěn hladký průběh komunikace až pro několik stovek dotazů najednou. Obdobně robustně je koncipována také infolinka, kterou realizujeme ve spolupráci se společností Conectart," říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

Elektronické sčítání startuje v sobotu 27. března 2021 a potrvá do 9. dubna 2021. Formuláře v papírové podobě pak bude možné vyplňovat od 17. dubna 2021 až do 11. května 2021. Daktela a Conectart budou provozovat během celého průběhu sčítání callcentrum na telefonních číslech 253 253 683 nebo 840 30 40 50, jež bude fungovat každý den od 8:00 do 22:00 hodin, včetně víkendů a svátků.

Komunikační software Daktela je využíván i v rámci dalších zajímavých projektů, jako například v systému "Chytrá karanténa", který pomáhá v současnosti k včasnému zachycení, testování infekčního onemocnění covid-19 a izolaci v karanténě co největšího počtu lidí.

Systém pro kontaktní centra Daktela toho ovšem nabízí daleko více - například větším i menším e-shopům, nebo finančním institucím a společnostem zabývajícím se logistikou, energetikou nebo cestovním ruchem umožňuje lépe komunikovat se svými zákazníky a pomáhá tak dlouhodobě rozvíjet jejich business.

Daktela dokáže sjednotit veškerou komunikaci od telefonních hovorů zákaznického centra, e-mailů, SMS zpráv a webových chatů až po komunikaci přes sociální sítě, například přes Facebook Messenger nebo WhatsApp, do jednoho celku. To představuje klíčovou investici do dalšího rozvoje pro každou firmu.

O Daktele:

Česká technologická společnost Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji a nově také na Filipínách, svůj systém je ovšem schopna dodávat globálně. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států.

V roce 2020 překročila hranici 800 spokojených firemních zákazníků všech velikostí. Více informací na https://www.daktela.com

Hlavní zprávy

Co jste dělali Prvního máje roku 1986? Z Černobylu k nám doputoval radioaktivní mrak

vydáno 26. dubna 2024  5:16

Přenesme se o 38 let nazpět, na sever sovětské Ukrajiny, do Černobylu. Máme po půlnoci, technici jaderné elektrárny spouští rutinní test nouzového...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Dáte si lážo i plážo? Na kole za pivem, houpačkami, trampolínami i klobáskami

vydáno 25. dubna 2024  12:58

Vezměte děti na výlet v bezprostřední blízkosti Vltavy. Čekají na vás tři pecky, které jsou trochu gastronomické, trochu punkové a především velmi...  celý článek

Mění názor. Kvůli hrozbě černého kašle se nechávají očkovat i antivaxeři

vydáno 26. dubna 2024  7:02

Část rodičů, kteří zatvrzele odmítají nechat své děti očkovat, jsou nyní na vážkách a mění názor. Obávají se především černého kašle, ale i dalších...  celý článek