metro.cz

Počasí v Praze

2 °C / 15 °C

Pátek 26. dubna 2024. Svátek má Oto

Společnost AT Internet se spojuje se společností Piano s cílem vytvořit vůbec první platformu zákaznické zkušenosti využívající kontextovou analytiku

  7:56
Filadelfie 4. března 2021 (PROTEXT/PRNewswire) - Piano, globální předplatitelská platforma pro obchodování a zákaznickou zkušenost oznámila, že spojila své síly se společností AT Internet, předním francouzským lídrem v oblasti digitální analytiky a kontextových dat.

Přelomová spolupráce společností AT Internet a Piano představuje první spojení prvotřídního řešení v oblasti digitální analytiky s orchestrací cest a personalizací obchodování za účelem proměny dat v uživatelské zážitky.

V současnosti slouží řešení společností jako páteř stovek významných digitálních vydavatelských a mediálních značek, včetně British Broadcasting Corporation (BBC), Deutsche Telekom, NBC Sports, The Wall Street Journal a The Weather Company (IBM). AT Internet také obsluhuje klienty v řadě dalších odvětví, včetně maloobchodního, finančního, vládního i dopravního sektoru. Společný podnik bude každý měsíc měřit a přizpůsobovat více než 145 miliard webových stránek a také bude poskytovat zážitky v nativních aplikacích napříč mobilními a televizními platformami, stejně jako v inteligentních reproduktorech a dalších platformách.

„Nástroje pro analýzu a práci s cestami zákazníků historicky působily samostatně, proto představuje pro všechny naše klienty integrované řešení PIANO a AT Internet obrovskou příležitost, jak zlepšit jejich porozumění publiku a poskytnout personalizované zážitky," uvedl Trevor Kaufman, generální ředitel společnosti Piano. „Společnost Piano se od svého vzniku zaměřuje na to, aby pomohla největším digitálním vlastnictvím na světě dosáhnout transparentnosti a agility a schopnosti společnosti AT Internet nám umožňují rychleji plnit toto naše poslání."

Společnost AT Internet byla založena v roce 1996 a pomáhá organizacím efektivně měřit a analyzovat návštěvnický tok jejich digitálních platforem, stejně jako následné akce a chování jejich návštěvníků. Zákazníci pak mohou tato data vizualizovat na řídicích panelech a zprávách, aby mohla být sdílena v rámci celé organizace, a také je integrovat s desítkami dalších aplikací digitálního marketingu. Data spravovaná společností AT Internet navíc pomáhají organizacím zajistit a udržovat způsobilost k dodržování předpisů o ochraně osobních údajů v souvislosti s nařízeními, jako je GDPR a CCPA. Podle několika průzkumů trhu vykonaných společnosti Forrester WaveTM se produkty AT Internet řadí ke světové špičce v oblasti digitální analytiky.

„Sloučení našich dvou organizací je vzrušující kapitolou v historii naší společnosti a výjimečnou událostí v oblasti digitální analytiky," uvedl Mathieu Llorens, generální ředitel společnosti AT Internet. „Spolupráce s Piano umožní společnosti AT Internet investovat více zdrojů do našich současných produktů a podpořit jejich rozšiřování a také pomůže více organizacím využívat analytické hodnoty a segmenty k poskytování personalizovaných zákaznických zážitků."

Spojení těchto dvou výkonných technologií je první spoluprací v oboru, která umožňuje týmům digitálního marketingu a datovým a produktovým týmům následovně:

zachycovat vysoce kvalitní a podrobné údaje o chování zákazníků v masivním měřítku; kombinovat data událostí s výnosy z reklam, předplatitelskými transakcemi, analyzovat obsah a data profilu zákazníka (CDP); a používat data k segmentaci zákazníků a k vizualizaci a organizaci zákaznického toku v reálném čase.

Společnost AT Internet má více než 200 zaměstnanců - především ve Francii a napříč Evropou - a bude i nadále nezávisle poskytovat služby klientům, zatímco bude využívat kanceláře společnosti Piano v Severní Americe, Latinské Americe, asijsko-pacifickém regionu a v Japonsku, aby rozšířila svou mezinárodní působnost. Kombinovaný příjem obou organizací a zaměstnanecká základna více než 600 lidmi bude pocházet převážně z Evropy, s přibližně 55 % příjmů pocházejícími od evropských zákazníků společnosti budou pokračovat ve svém silném závazku podporovat evropskou regulaci soukromí a ukládání údajů. Mimo to Mathieu Llorens, generální ředitel společnosti AT Internet, si nadále udrží svou vedoucí pozici a zároveň se stane významným akcionářem společnosti Piano.

Transakce zahrnuje jak peněžní, tak akciovou výměnu, s financováním poskytnutým společnostmi Updata Partners, Rittenhouse Ventures a Sixth Street Partners, které povede k tomu, že Piano získá 100% akciový podíl na společnosti AT Internet. V rámci této transakce působila společnost GCA Advisors jako výhradní finanční poradce pro Piano, zatímco Pagemill Partners, divize společnosti Duff & Phelps, působila jako výhradní finanční poradce společnosti AT Internet.

Předchozí fúzní a akviziční transakce společnosti zahrnují norskou společnost DMP Cxense (2019) a ukrajinskou e-mailovou platformu Newzmate (2017).

O společnosti Piano

Piano umožňuje největším světovým mediálním společnostem a značkám urychlit jejich iniciativy v oblastech předplatného, reklamy, analýzy a personalizace, aby dokázaly oslovit, zpeněžit a měřit uživatelskou zkušenost s obsahem. Piano spolupracuje s předními světovými organizacemi, jako jsou CNBC, The Wall Street Journal, NBC Sports, Insider Inc., The Economist, Gannet, Le Parisien, TechCrunch, Penske Media, MIT Technology Review, The Telegraph a s více než 300 dalšími klienty. V roce 2020 byla společnost oceněna jako jedna z nejrychleji rostoucích inovativních technologických společností na světě společností Red Herring, Světovým ekonomickým fórem a společností Deloitte a obdržela cenu „Product of the Year" („Produkt roku") od skupiny Business Intelligence Group.

O společnosti AT Internet

AT Internet je celosvětově proslulý hráč a evropský lídr v oblasti digitální analytiky. Společnost měří digitální publikum na více než 20.000 digitálních stránek a aplikací významných mezinárodních značek ve všech odvětvích činnosti. Společnost v minulosti spolupracovala s významnými organizacemi jako Le Monde, BBC, Société Générale, Le Bon Coin, Boulanger, FDJ a La Poste. Řešení společnosti AT Internet s názvem „Analytics Suite" umožňuje společnostem zlepšit jejich digitální výkon, udržet zapojení publika a stimulovat růst. Díky výkonné, flexibilní a uživatelsky orientované technologii je sada Analytics Suite určena pro všechny oblasti organizace - produkty, marketing, data a správu. Díky kvalitě dat poskytovaných během celé zákaznické cesty mohou její uživatelé těžit ze strategických poznatků, sjednocovat týmy a zjednodušovat rozhodování. Služba Analytics Suite je etická a ekologická a poskytuje data, která plně respektují ochranu soukromí uživatelů a která jsou plně v souladu s GDPR.

Mediální kontakt Piano

Lauren Fritsky

+1 215 528 8050

lauren.fritsky@piano.io

Mediální kontakt AT Internet

Laurent de Bar

+33 6 23 26 80 17

laurent.debar@atinternet.com

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/691003/Piano_Logo.jpg

Hlavní zprávy

Co jste dělali Prvního máje roku 1986? Z Černobylu k nám doputoval radioaktivní mrak

vydáno 26. dubna 2024  5:16

Přenesme se o 38 let nazpět, na sever sovětské Ukrajiny, do Černobylu. Máme po půlnoci, technici jaderné elektrárny spouští rutinní test nouzového...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Roman Straka, práce všeho druhu. V malém kempu musí personál umět vše

vydáno 26. dubna 2024  13:02

Číšník, pomocník v kuchyni, údržbář, nákupčí nebo pradlena. To jsou mimo jiné činnosti, které musí v sezoně zvládat Roman Straka, provozovatel Relax Kempu...  celý článek

Přátelství se Sověty? Nebylo. Pryč s plastikou v metru, burcuje student

vydáno 26. dubna 2024  13:02

Šestnáctiletý student chce nechat odstranit ikonickou plastiku v pražském metru. A založil petici. Ve vestibulu stanice Anděl mu vadí nápis „Moskva -...  celý článek