metro.cz

Počasí v Praze

2 °C / 15 °C

Pátek 26. dubna 2024. Svátek má Oto

InSPORTline si vybral Business Factory

  12:26

Praha 9. října 2019 (PROTEXT) - Vedení značky inSPORTline se rozhodlo své sociální sítě v Česku a na Slovensku svěřit Business Factory.

Kromě sportovní komunity čítající 275.000 fanoušků se spolupráce týká i jejich motorkářského brandu W-TEC. Cílem je nejen nárůst fanoušků a engagementu, ale také podpora prodeje.

Na začátku se Business Factory starala o komunikaci značky motorkářských doplňků W-TEC, kde se během prvního měsíce agentuře podařilo 3x zvýšit počet sledujících na Instagramu a zároveň dosáhnout čtyřnásobného nárůstu engagementu na facebookové stránce.

Na základě těchto výsledků se spolupráce rozšířila o správu sociálních sítí a přípravu kampaní pro značku inSPORTline. Business Factory se nyní věnuje rozvoji obou značek také na Slovensku. Spolupráce zahrnuje nejen strategii, přípravu a správu pokročilých výkonnostních (brandových, prodejních) kampaní, ale i celkovou komunikační strategii a tvorbu obsahu pro sociální sítě, přípravu kreativy, influencer marketing a správu komunity.

V průběhu dosavadní spolupráce se agentuře podařilo dosáhnout návratnosti prostředků vložených do reklamy (ROAS) přes 400 %, u nejvýnosnějšího příspěvků na profilu W-Tec byla návratnost dokonce více než 9500 %.

„Komunikaci našich značek na sociálních sítích vnímáme jako zásadní článek nejen při budování značky, ale celého vztahu se zákazníkem. Hledali jsme proto silného partnera se zkušenostmi a specializací přímo na toto téma. U Business Factory jsme našli obé, navíc nás oslovil zábavný a přitom profesionální přístup na úrovni, na kterou v oboru social media jen tak nenarazíte,“ hodnotí spolupráci Ladislav Vichánek, marketing manager inSPORTline.cz

InSPORTline je českým výrobcem a dovozcem fitness vybavení, sportovního zboží, produktů pro volný čas. Mimo to vlastní také značku motocyklových doplňků W-TEC. V Česku a na Slovensku provozuje internetové obchody a síť kamenných prodejen.

Business Factory je technologický partner pro online marketing s vlastními reklamními technologiemi a expertními zkušenosti s klienty z různých oborů. Klientům poskytuje technologická řešení na míru a posouvá hranice online marketingu po celém světě.

Agentura je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela 5 poboček po celém světě. Provozuje mezinárodní online magazín Newsfeed.cz a odbornou konferenci Newsfeed DAY, které přispívají ke vzdělávání v oblasti online marketingu.

Kontakt:

Business Factory

Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner

Milady Horákové 13, Brno, Czech Republic

www.b.cz | www.newsfeed.cz

Hlavní zprávy

Co jste dělali Prvního máje roku 1986? Z Černobylu k nám doputoval radioaktivní mrak

vydáno 26. dubna 2024  5:16

Přenesme se o 38 let nazpět, na sever sovětské Ukrajiny, do Černobylu. Máme po půlnoci, technici jaderné elektrárny spouští rutinní test nouzového...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Dáte si lážo i plážo? Na kole za pivem, houpačkami, trampolínami i klobáskami

vydáno 25. dubna 2024  12:58

Vezměte děti na výlet v bezprostřední blízkosti Vltavy. Čekají na vás tři pecky, které jsou trochu gastronomické, trochu punkové a především velmi...  celý článek

Mění názor. Kvůli hrozbě černého kašle se nechávají očkovat i antivaxeři

vydáno 26. dubna 2024  7:02

Část rodičů, kteří zatvrzele odmítají nechat své děti očkovat, jsou nyní na vážkách a mění názor. Obávají se především černého kašle, ale i dalších...  celý článek