Dopravní podnik vyhodnotil ankety pro cestující, kterých se zúčastnilo více než 1 650 respondentů. Naprostá většina cestujících, a to 84 procent, jezdí po metropoli s tramvajenkou, zbytek řeší nákup jednotlivě. V případě pořizování jednotlivých jízd jsou SMS jízdenky stále více oblíbené, což potvrdili i dotazovaní respondenti.
"Jsem velmi rád, že většina našich cestujících je spokojena s možnostmi nákupu jízdného pro pražskou dopravu. Rostoucí zájem o nákup SMS jízdenek jsme se rozhodli navíc podpořit mobilní aplikací sejf, která byla spuštěna na začátku července," řekl Milan Křístek, generální ředitel dopravního podniku.
"Výsledky anket nám potvrdily naše prodejní statistiky. Sledujeme mírně rostoucí trend, kdy stále více cestujících dává přednost nákupu časového jízdného přes e-shop. Prodejní místa v metru jsou však stále pro zákazníky nejdůležitější," dodal Milan Křístek.
Nákup jízdného v číslech
|