Podle mluvčí TSK Barbory Liškové mají o zdánlivě nepříliš atraktivní stránku zájem stovky tisíc lidí. Ti pak TSK dělají nemalou službu – šíří informace dál. „Lidé často sdílejí informace, které se jich přímo dotýkají. A protože se pohybují v okruhu přátel a ve skupinách lidí se stejnými zájmy i životním stylem, šíří se informace díky sociálním sítím dál až k těm lidem, které potřebujeme informovat,“ říká Lišková.
Dvěma příklady za všechny jsou videa k rekonstrukci povrchu vozovky na nábřeží Kapitána Jaroše a také právě běžící informační kampaň připravená na rekonstrukci Vídeňské ulice. „Natočili jsme čtyři videa, v nichž jsme týden dopředu informovali o připravovaném omezení s objízdnými trasami. Domluvili jsme se na spolupráci s městskou částí Praha-Kunratice, která nám hodně pomohla při dalším šíření potřebných informací. Tyto příspěvky následně sdílely profily dalších okolních městských částí a nejrůznějších zájmových skupin. Výsledkem byl zásah sedmdesáti tisíc lidí během pěti dnů, a to pouze prostřednictvím videí na Facebooku,“ shrnuje vedoucí oddělení styku s veřejností TSK Petr Jansa.
Podle ředitele instituce Jozefa Sinčáka si lidé díky lepší komunikaci na sociálních sítích udělají také lepší přehled o tom, co má a co nemá správa komunikací v Praze na starosti. Jinými slovy tak nebudou na její pracovníky „házet“ věci, které udělal někdo jiný. Podle Jansy je si však TSK vědoma toho, že s nárůstem zpětné vazby přibude i kritika. „Sociální sítě k tomu doslova svádějí, zvláště v případě, že naše práce přináší lidem komplikace v běžném životě. Zatím ale máme s reakcemi na profil pozitivní zkušenost a věříme, že lidé, které stav Prahy zajímá a chtějí konstruktivně přispět ke zlepšení situace, budou převažovat,“ doufá Jansa. „Jsme si vědomi, že každá síť má specifika a své fanoušky. Nejde jen kopírovat jeden text kamkoli. Chceme jít postupnou cestou. Pro nás je důležitá zpětná vazba a poskytování informací, nejen jakési splnění úkolu,“ uzavírá Jansa.