metro.cz

Počasí v Praze

-4 °C / 3 °C

Pondělí, 19. února 2018. Svátek má Patrik.
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | foto:  Petr Topič, MAFRA

Asiati objevují ČR. Kromě Prahy milují také Moravu i Českosaské Švýcarsko

4. října 2017  10:27 Metro.cz
Do Česka míří stále více asijských turistů, patříme do první pětky světových destinací.

Za letošní první půlrok Česko navštívilo 700 tisíc asijských turistů. Podle agentury Czechtourismu prudce roste zájem o­ regiony mimo Prahu, do módy se dostává Morava nebo lázeňská města. 



Romantická země

  • Česko je na asijských trzích propagováno i vnímáno jako romantická destinace.
  • Kromě Moravy jsou velkým hitem výlety po skalách Českosaského Švýcarska, které si jako lokalitu pro natáčení vybrala korejská veřejnoprávní KBS.

Na zvyšující se atraktivitě mají největší podíl aktivity Czechtourism na zahraničních trzích. Naprosto klíčová je spolupráce s tamějšími blogery, youtubery a obecně influencery. Například na korejském trhu je tato forma spolupráce dominantní a počet Korejců cestujících do České republiky se zvýšil o čtyřicet procent. Velký vliv má i filmová produkce nebo fakt, že je Česko jednou z nejbezpečnějších zemí světa.

Počet turistů cestujících do Česka z asijských zemí se kontinuálně zvyšuje. A nejde jen o Číňany a Japonce, ale i­ o ­Indy, Malajsijce či Korejce. V ­Koreji realizoval Czechtourism několik turistických kampaní, které propagovaly Českou republiku jako celek, ale i konkrétní lokality na Moravě nebo Karlovy Vary. „Hodně nám vychází spolupráce s­ blogery a influencery, kteří mají na korejském trhu ohromný vliv. Zvláštní je, že vliv nemají jen na nejmladší generaci jako u ­nás, ale i na tu ve věku 40 let a více,“ říká Monika Palatková, ředitelka agentury Czechtourism.

Mezi realizovanými kampaněmi na korejském trhu dobře zafungovaly reklamy spojené s konkrétními partnery, jako je technologická společnost Olympus nebo letecká společnost Korean Air. „Stagnující trh se zájezdy do České republiky se nám povedlo rozhýbat a v letošním roce už hlásí meziroční nárůst o čtyřicet procent,“ zdůrazňuje pozitivní výsledky Monika Palatková i navzdory nižšímu marketingovému rozpočtu ve srovnání s ­jinými zeměmi západní Evropy. Vyšší počet turistů může znamenat i vyšší útratu a pozitivní dopad na českou ekonomiku v řádech desítek miliard korun. 



Komentáře

Hlavní zprávy

Enrique Iglesias přidal druhý koncert

Enrique Iglesias
vydáno 18. února 2018  15:15

Španělský zpěvák Enrique Iglesias, který v Praze vystoupí v úterý 8. května, v den svých narozenin, se rozhodl svým fanouškům nadělit další neuvěřitelný...  celý článek

Tahle ponorka není pro starý

Herec Javier Bardem v ponorce.
vydáno 18. února 2018  13:13

Devětačtyřicetiletý biolog John Hocevar z amerického Washingtonu se námořních expedic účastní už 13 let. Je pilotem ponorky organizace Greenpeace i...  celý článek

LC pelce do pekelce

Lexus LC
vydáno 18. února 2018  11:51

Pořád to jde. Lexus dokazuje, že i v dnešní době lze sériově vyrábět kupé, co je zároveň sexy a k tomu tak bestiální. Nové LC má 500 koní a inspirovaly ho...  celý článek

Češi podceňují preventivní prohlídky, chodí jich na ně jen necelá polovina

Pravidelné návštěvy lékaře jsou s přibývajícím věkem stále důležitější.
vydáno 18. února 2018  8:55

Pravidelné návštěvy lékaře jsou s přibývajícím věkem stále důležitější.  celý článek



Vaše fotky z Prahy

Máte pro nás zajímavý tip nebo Vás něco trápí a my Vám můžeme pomoct?

Napište nám