metro.cz

Počasí v Praze

0 °C / 4 °C

Středa, 13. prosince 2017. Svátek má Lucie.
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | foto:  Petr Topič, MAFRA

Asiati objevují ČR. Kromě Prahy milují také Moravu i Českosaské Švýcarsko

4. října 2017  10:27 Metro.cz
Do Česka míří stále více asijských turistů, patříme do první pětky světových destinací.

Za letošní první půlrok Česko navštívilo 700 tisíc asijských turistů. Podle agentury Czechtourismu prudce roste zájem o­ regiony mimo Prahu, do módy se dostává Morava nebo lázeňská města. 



Romantická země

  • Česko je na asijských trzích propagováno i vnímáno jako romantická destinace.
  • Kromě Moravy jsou velkým hitem výlety po skalách Českosaského Švýcarska, které si jako lokalitu pro natáčení vybrala korejská veřejnoprávní KBS.

Na zvyšující se atraktivitě mají největší podíl aktivity Czechtourism na zahraničních trzích. Naprosto klíčová je spolupráce s tamějšími blogery, youtubery a obecně influencery. Například na korejském trhu je tato forma spolupráce dominantní a počet Korejců cestujících do České republiky se zvýšil o čtyřicet procent. Velký vliv má i filmová produkce nebo fakt, že je Česko jednou z nejbezpečnějších zemí světa.

Počet turistů cestujících do Česka z asijských zemí se kontinuálně zvyšuje. A nejde jen o Číňany a Japonce, ale i­ o ­Indy, Malajsijce či Korejce. V ­Koreji realizoval Czechtourism několik turistických kampaní, které propagovaly Českou republiku jako celek, ale i konkrétní lokality na Moravě nebo Karlovy Vary. „Hodně nám vychází spolupráce s­ blogery a influencery, kteří mají na korejském trhu ohromný vliv. Zvláštní je, že vliv nemají jen na nejmladší generaci jako u ­nás, ale i na tu ve věku 40 let a více,“ říká Monika Palatková, ředitelka agentury Czechtourism.

Mezi realizovanými kampaněmi na korejském trhu dobře zafungovaly reklamy spojené s konkrétními partnery, jako je technologická společnost Olympus nebo letecká společnost Korean Air. „Stagnující trh se zájezdy do České republiky se nám povedlo rozhýbat a v letošním roce už hlásí meziroční nárůst o čtyřicet procent,“ zdůrazňuje pozitivní výsledky Monika Palatková i navzdory nižšímu marketingovému rozpočtu ve srovnání s ­jinými zeměmi západní Evropy. Vyšší počet turistů může znamenat i vyšší útratu a pozitivní dopad na českou ekonomiku v řádech desítek miliard korun. 



Komentáře

Hlavní zprávy

Koncerty, koledy i rybí polévka

Atmosféra Vánoc a stovky figurek jsou k vidění v betlémech vystavených v domě
vydáno 13. prosince 2017  14:59

Do Vánoc už zbývá jen několik dní. Podívejte se, kde si můžete zpříjemnit adventní chvíle.  celý článek

Sloupek Martina Daneše: Utajené námluvy

Martin Daneš, bývalý recepční
vydáno 13. prosince 2017  13:13

Jako ženich na námluvách hýřil Zeman lichotkami na adresu své vyvolené.  celý článek

Umělý sníh. Kvůli němu mizí voda, někde je v něm chemie

Ilustrační foto
vydáno 13. prosince 2017  11:59

Lyžařská sezona nezačíná, až napadne sníh. Startuje ve chvíli, kdy se rozběhnou děla.  celý článek

Pět set stolních her najednou. Běžte se bavit do kavárny

Při hraní deskových her si s přáteli užijete spoustu zábavy
vydáno 13. prosince 2017  9:59

Američan Douglas Kaufman žije v Česku už dlouhá léta. Před několika měsíci založil ve Vršovicích podnik Bohemia Boards & Brews, kde si můžete zahrát s...  celý článek



Vaše fotky z Prahy

Máte pro nás zajímavý tip nebo Vás něco trápí a my Vám můžeme pomoct?

Napište nám