metro.cz

Počasí v Praze

-1 °C / 3 °C

Sobota 14. prosince 2024. Svátek má Lýdie

Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Na trh se dravě dere nová aplikace pro objednání taxi služeb s českým názvem SVEZ.SE. V Praze už si ji stáhlo desetitisíce lidí a od prvních momentů oceňují výhody, které tato služba oproti konkurenci nabízí. „Se všemi našimi řidiči se domluvíte česky, což už dnes není u všech společností samozřejmostí,“ říká jeden z manažerů SVEZ.SE Kornel Altman.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE, | foto: SVEZ SE

Stává se to poměrně často. Sednete do taxi a i když máte potřebu řidiči něco sdělit, vysadit cestou kamaráda, nebo se pro něco zastavit, s řidičem si to neřeknete. Neumí česky, někdy ani anglicky, nezná Prahu. A na místo vás doveze jen díky navigaci.

„My ten problém nemáme. Když se cokoliv děje, s našimi řidiči se domluvíte, poradí vám a vyjdou vám vstříc,“ vypočítává výhody SVEZ.SE Kornel Altman a rovnou přidává další. „Důležitá je naše kontrola řidičů. Známe vlastně všechny osobně. Kdo sem nastupuje, musí přijít a absolvovat vstupní pohovor. Přímo u nás v areálu zároveň ověřujeme, že u nás může jezdit jeho auto. Aby bylo bezpečné a čisté.“

Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE

Jeho slova potvrzuje i druhý klíčový manažer Jakub Paroulek, který velmi pečlivě sleduje hodnocení, která řidiči přes aplikaci dostávají od zákazníků. „Když řidiči hodnocení v aplikaci výrazně klesne, je z ní automaticky vyřazen. Ale kontrolujeme si je i sami právě proto, abychom takovým situacím předcházeli,“ dodává Paroulek.

Oba pánové se shodují, že je velká škoda, že pražský magistrát zrušil dříve povinné zkoušky pro řidiče taxislužby, což bylo z jejich pohledu alespoň nějaké síto. „Z vlastních zkušeností víme, že to nebylo příliš náročné,“ říká Altman, který takovým testem před lety prošel.

Teď už má ale přeci jen jiné úkoly. Aplikace, kterou s kolegou spustili tento rok v červnu, funguje podobně jako ostatní aplikace pro objednání taxi. Stáhnout se dá jak pro Apple tak pro Android a pro použití je i na webovém prohlížeči. Vyberete si, odkud kam pojedete a aplikace vám nabídne cenu, kterou máte garantovanou. To znamená, že už se nezmění, ani když budete stát v kolonách.

Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE

„V poslední době si ji stahují tisíce nových zákazníků. Máme z toho radost, protože jim opravdu máme co nabídnout. Aplikace je dost intuitivní, rychle se v ní zorientujete a pak už si můžete vybírat. Kromě typů aut nebo způsobu platby je možné zadat třeba i požadavek na podsedák pro děti,“ vyjmenovává některé funkcionality aplikace SVEZ.SE manažer Paroulek.

Zároveň mají ve SVEZ.SE k dispozici ještě jednu službu, která už se z trhu pomalu vytrácí. Přitom spousty Pražanů ji z mnoha důvodů stále dokáže ocenit.

„Jako jedni z mála nabízíme zákazníkům možnost telefonické objednávky. Do našeho call centra se můžete dovolat 24 hodin denně. V sobotu, v neděli, i o svátcích. Operátor Vám objedná vůz nebo pomůže s jakoukoliv problematickou situací, která se může vyskytnout a to bez nutnosti registrace,“ říká Jakub Paroulek, který si pochvaluje, že zpětnou vazbu na práci svých řidičů získává jako manažer zodpovědný za kvalitu služeb právě i z call centra. „Ano, myslíme to vážně. Pro nás je zpětná vazba extrémně důležitá. A jakmile je na někoho stížnost, hned se tím zabýváme,“ uzavírá Paroulek.

Hlavní zprávy

Král s královnou, co mají před rozvodem? Zakletí od Netflixu je rutinní animák se špetkou originality

Strážce streamu
vydáno 13. prosince 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Náctiletá princezna vyrazí do divočiny hledat způsob, jak zvrátit mocnou kletbu, kvůli které se její rodiče proměnili v obří monstra. Tak zní základní...  celý článek

Děti otevřou dveře tam, kam bychom sami nešli, říkají neobyčejní cestovatelé

vydáno 13. prosince 2024  5:36

Dva cestovatelé, Matouš Vinš a Pavla Trávníčková, se svými rodinami cestují po světě. Jejich životy se propletly mimo jiné při tvorbě nedávno publikované...  celý článek

Každý čtvrtý Čech má problém porozumět obsáhlejšímu textu. Učňáky jsou tragické

vydáno 12. prosince 2024  19:30

V rámci mezinárodním srovnání dosáhlo Česko průměrných výsledků ve čtenářských dovednostech a schopnosti adaptivně řešit problémy. Horší výsledky však...  celý článek

Grinchův „táta“ měl problémy kvůli ginu. Než vytvořil zlého skřítka, kritizoval Hitlera

vydáno 12. prosince 2024  16:30

Je chlupatý a zelený a všichni se ho bojí. Tedy alespoň v knihách a filmech. V reálném světě ho naopak každý miluje. Zlý skřítek Grinch se na nás mračí z...  celý článek