Stává se to poměrně často. Sednete do taxi a i když máte potřebu řidiči něco sdělit, vysadit cestou kamaráda, nebo se pro něco zastavit, s řidičem si to neřeknete. Neumí česky, někdy ani anglicky, nezná Prahu. A na místo vás doveze jen díky navigaci.
„My ten problém nemáme. Když se cokoliv děje, s našimi řidiči se domluvíte, poradí vám a vyjdou vám vstříc,“ vypočítává výhody SVEZ.SE Kornel Altman a rovnou přidává další. „Důležitá je naše kontrola řidičů. Známe vlastně všechny osobně. Kdo sem nastupuje, musí přijít a absolvovat vstupní pohovor. Přímo u nás v areálu zároveň ověřujeme, že u nás může jezdit jeho auto. Aby bylo bezpečné a čisté.“
Jeho slova potvrzuje i druhý klíčový manažer Jakub Paroulek, který velmi pečlivě sleduje hodnocení, která řidiči přes aplikaci dostávají od zákazníků. „Když řidiči hodnocení v aplikaci výrazně klesne, je z ní automaticky vyřazen. Ale kontrolujeme si je i sami právě proto, abychom takovým situacím předcházeli,“ dodává Paroulek.
Oba pánové se shodují, že je velká škoda, že pražský magistrát zrušil dříve povinné zkoušky pro řidiče taxislužby, což bylo z jejich pohledu alespoň nějaké síto. „Z vlastních zkušeností víme, že to nebylo příliš náročné,“ říká Altman, který takovým testem před lety prošel.
Teď už má ale přeci jen jiné úkoly. Aplikace, kterou s kolegou spustili tento rok v červnu, funguje podobně jako ostatní aplikace pro objednání taxi. Stáhnout se dá jak pro Apple tak pro Android a pro použití je i na webovém prohlížeči. Vyberete si, odkud kam pojedete a aplikace vám nabídne cenu, kterou máte garantovanou. To znamená, že už se nezmění, ani když budete stát v kolonách.
„V poslední době si ji stahují tisíce nových zákazníků. Máme z toho radost, protože jim opravdu máme co nabídnout. Aplikace je dost intuitivní, rychle se v ní zorientujete a pak už si můžete vybírat. Kromě typů aut nebo způsobu platby je možné zadat třeba i požadavek na podsedák pro děti,“ vyjmenovává některé funkcionality aplikace SVEZ.SE manažer Paroulek.
Zároveň mají ve SVEZ.SE k dispozici ještě jednu službu, která už se z trhu pomalu vytrácí. Přitom spousty Pražanů ji z mnoha důvodů stále dokáže ocenit.
„Jako jedni z mála nabízíme zákazníkům možnost telefonické objednávky. Do našeho call centra se můžete dovolat 24 hodin denně. V sobotu, v neděli, i o svátcích. Operátor Vám objedná vůz nebo pomůže s jakoukoliv problematickou situací, která se může vyskytnout a to bez nutnosti registrace,“ říká Jakub Paroulek, který si pochvaluje, že zpětnou vazbu na práci svých řidičů získává jako manažer zodpovědný za kvalitu služeb právě i z call centra. „Ano, myslíme to vážně. Pro nás je zpětná vazba extrémně důležitá. A jakmile je na někoho stížnost, hned se tím zabýváme,“ uzavírá Paroulek.