metro.cz

Počasí v Praze

-2 °C / -2 °C

Středa 29. listopadu 2023. Svátek má Zina
Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE, | foto: SVEZ SE

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Metro neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Metro.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE

Komerční sdělení Na trh se dravě dere nová aplikace pro objednání taxi služeb s českým názvem SVEZ.SE. V Praze už si ji stáhlo desetitisíce lidí a od prvních momentů oceňují výhody, které tato služba oproti konkurenci nabízí. „Se všemi našimi řidiči se domluvíte česky, což už dnes není u všech společností samozřejmostí,“ říká jeden z manažerů SVEZ.SE Kornel Altman.

Stává se to poměrně často. Sednete do taxi a i když máte potřebu řidiči něco sdělit, vysadit cestou kamaráda, nebo se pro něco zastavit, s řidičem si to neřeknete. Neumí česky, někdy ani anglicky, nezná Prahu. A na místo vás doveze jen díky navigaci.

„My ten problém nemáme. Když se cokoliv děje, s našimi řidiči se domluvíte, poradí vám a vyjdou vám vstříc,“ vypočítává výhody SVEZ.SE Kornel Altman a rovnou přidává další. „Důležitá je naše kontrola řidičů. Známe vlastně všechny osobně. Kdo sem nastupuje, musí přijít a absolvovat vstupní pohovor. Přímo u nás v areálu zároveň ověřujeme, že u nás může jezdit jeho auto. Aby bylo bezpečné a čisté.“

Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE

Jeho slova potvrzuje i druhý klíčový manažer Jakub Paroulek, který velmi pečlivě sleduje hodnocení, která řidiči přes aplikaci dostávají od zákazníků. „Když řidiči hodnocení v aplikaci výrazně klesne, je z ní automaticky vyřazen. Ale kontrolujeme si je i sami právě proto, abychom takovým situacím předcházeli,“ dodává Paroulek.

Oba pánové se shodují, že je velká škoda, že pražský magistrát zrušil dříve povinné zkoušky pro řidiče taxislužby, což bylo z jejich pohledu alespoň nějaké síto. „Z vlastních zkušeností víme, že to nebylo příliš náročné,“ říká Altman, který takovým testem před lety prošel.

Teď už má ale přeci jen jiné úkoly. Aplikace, kterou s kolegou spustili tento rok v červnu, funguje podobně jako ostatní aplikace pro objednání taxi. Stáhnout se dá jak pro Apple tak pro Android a pro použití je i na webovém prohlížeči. Vyberete si, odkud kam pojedete a aplikace vám nabídne cenu, kterou máte garantovanou. To znamená, že už se nezmění, ani když budete stát v kolonách.

Desetitisíce Pražanů si již stáhlo aplikaci pro objednání taxi SVEZ.SE

„V poslední době si ji stahují tisíce nových zákazníků. Máme z toho radost, protože jim opravdu máme co nabídnout. Aplikace je dost intuitivní, rychle se v ní zorientujete a pak už si můžete vybírat. Kromě typů aut nebo způsobu platby je možné zadat třeba i požadavek na podsedák pro děti,“ vyjmenovává některé funkcionality aplikace SVEZ.SE manažer Paroulek.

Zároveň mají ve SVEZ.SE k dispozici ještě jednu službu, která už se z trhu pomalu vytrácí. Přitom spousty Pražanů ji z mnoha důvodů stále dokáže ocenit.

„Jako jedni z mála nabízíme zákazníkům možnost telefonické objednávky. Do našeho call centra se můžete dovolat 24 hodin denně. V sobotu, v neděli, i o svátcích. Operátor Vám objedná vůz nebo pomůže s jakoukoliv problematickou situací, která se může vyskytnout a to bez nutnosti registrace,“ říká Jakub Paroulek, který si pochvaluje, že zpětnou vazbu na práci svých řidičů získává jako manažer zodpovědný za kvalitu služeb právě i z call centra. „Ano, myslíme to vážně. Pro nás je zpětná vazba extrémně důležitá. A jakmile je na někoho stížnost, hned se tím zabýváme,“ uzavírá Paroulek.

Hlavní zprávy

Naším cílem je, ať jsou lidé tady šťastní, říkají architekti k nové tváři hlavního nádraží

vydáno 28. listopadu 2023  17:01

Hlavní nádraží a jeho okolí projdou velkou proměnou. Architektonická soutěž určila, že těžký úkol dostane na svá bedra kodaňské studio Henning Larsen...  celý článek

Jsme ve vesmíru sami? Odpoví na to chystaná česká komedie Franta mimozemšťan?

vydáno 28. listopadu 2023  15:26

Na Jakuba Prachaře čekal úkol zhostit se dvou postav – reálného Franty a mimozemšťana Franťana. Mají něco společného? „Je tam určitá podoba. Jinak jsou...  celý článek

Světové časy u Florence i chytré displeje na zastávkách MHD. Praha vstupuje do budoucnosti

vydáno 28. listopadu 2023  5:46

„U ikonických hodin ukazujících světový čas na Florenci se finišuje s pokládkou dlažby, aby vše bylo, jak má být. V době, kdy jsem monument fotila, na...  celý článek

„Když se parta, jako jsme my, rozhodne udělat EP o lásce, nemůže to dopadnout dobře“

vydáno 27. listopadu 2023  15:46

Nu-metalová kapela Cocotte Minute působí na české hudební scéně víc než dvě desítky let. Její zpěvák Martin Zeller není v deníku Metro žádný nováček. Nyní...  celý článek