Tento systém, založený na prodeji potravin bez obalu, chce proniknout i do dalších prodejen. Nejlépe rovnou do běžných supermarketů. Projekt funguje teprve v pilotním režimu a už získal několik cen. Například prestižní ocenění na mezinárodní soutěži New Plastics Economy Innovation Prize.
Princip je jednoduchý. Systém zcela vyřadil jednorázové obaly. Výrobce dává zboží do čtrnáctilitrových kapslí. Na nich je speciální to, že se v obchodě pouze vyprázdní a vrací se k výrobci přes systém kontroly a umytí. Zákazník si pak nákup vybere přímo v obchodě na tabuli, kde budou obrázky zboží. Pomocí aplikace poté naskenuje kód a zvolí si potřebné množství surovin. Odnést si lidé mohou nákup buď ve svých vlastních obalech, vratných dózách, či v ekologickém obalu, jako je například papírová taška. Nádoby jsou umístěny přímo na prodejně ve stojanech, ze kterých personál dávkuje zboží podle požadavku zákazníků. Po vyprázdnění se pak kapsle vrací zpět k výrobci k novému plnění.
Bezobalových prodejen je v Česku několik. Vznikl například Institut pro podporu šetrné distribuce a bezobalové obchody. Tato nezisková organizace s názvem Bezobalu také provozuje prodejny, kde koupíte produkty do vlastních, znovupoužitelných nádob. Stejně fungují také třeba obchody Kosí zob v pražském Slivenci či Bezobalový obchod Brno. Ve Zlíně pro změnu funguje Bezobaláč.
Podobné prodejny vznikají po celém Česku. Miwa se ale liší tím, že se snaží proniknout také do běžných supermarketů.