"První část anket, do 25. května, se týká spokojenosti zákazníků s včasností spojů, přestupy a navazováním linek. Druhá, od 27. května, se zaměří na možnosti nákupu jízdného, ceny jízdného, validátory a informační kanály o dopravě," vysvětluje generální ředitel dopravního podniku Milan Křístek. Cestující mohou vyplňovat anketu na internetových stránkách dopravního podniku na www.dpp.cz/anketa.
Na základě nespokojenosti cestujících s textilním čalouněním zjištěným v jedné z minulých anket, se dopravní podnik například rozhodl postupně vyměňovat sedačky za dřevěné a plastové v tramvajích a za koženkové v autobusech. Výměna sedaček není ale jediným počinem, který se na základě anket uskutečnil. V minulosti to bylo kupříkladu odstranění "černého výlepu" v metru. Od jednorázového vyčištění, které vyšlo na přibližně půl milionu korun a které dopravce doprovodil výchovnou kampaní v metru, se černý výlep v metru téměř neobjevuje. "Díky tomu se začíná i zvyšovat zájem legálních inzerentů o reklamní prostory ve vozech metra a cestování se stalo příjemnějším," dodal Křístek.
Ankety dopravního podnikuSpokojenost s MHD mohou lidé vyjádřit v anketách DP.
|