Na Jižním Městě se prohodí linky 135 a 136: 135 pojede nově přes Roztyly a Chodov ke kolejím Jižní Město, linka 136 naopak přes Opatov a Háje na Jižní Město. Kloubové autobusy tak pojedou tam, kde jsou víc potřeba.
Místo autobusu 203 pojede častěji jezdící linka 170, která nově dojede až na Barrandov. Nově začne jezdit autobus 232 do Milíčova, kde vyrostly nové domy. Oblíbená expresní linka 125 bude prodloužena z Hájů dále do Petrovic a na Skalku místo linky 271.
"Bude to nejrychlejší spojení Petrovic a Smíchova," slibuje Filip Drápal, mluvčí společnosti Ropidu, která dopravu v metropoli organizuje. Místo linky 154 se v Petrovicích objeví metrobus 183, který nově pojede každý den od rána do večera.
Do Kunratic bude prodloužen autobus 193 místo linky 114. Ten bude nově končit až na stanici Šeberák u známého koupaliště. "Autobusy sem díky tomu pojedou častěji a navíc pojedou přímo na Budějovickou, na Pankrác i do Vršovic," vysvětluje změny Drápal.
Zahradní město, Spořilov a Skalku propojí jeden autobus
Místo autobusu 224 pojede mezi Zahradním Městem a Strašnickou linka 196, která nově spojí tuto oblast s Kačerovem a Novodvorskou. Na dnešní páteřní lince 188 se nově objeví kloubové autobusy. Poprvé v historii propojí Spořilov, Zahradní Město a Skalku přímý autobus: bude jím nová midibusová linka 138.
Změny se v Praze 10 nebudou týkat jen autobusů, ale i tramvají. "Ve Strašnicích bude zrušena tramvaj 19, kterou nahradí na Želivského linka 26," popisuje Drápal. Kratší bude linka 11. Místo na Černokostelecké bude nově končit už na Olšanech.