metro.cz

Počasí v Praze

11 °C / 20 °C

Neděle 5. května 2024. Svátek má Klaudie

Dosah kampaně HUGO BOSS láme rekordy: Téměř dvě miliardy zobrazení za jediný den

  13:29
Metzingen (Německo) 31. ledna 2022 (PROTEXT/PRNewswire)- Společnost HUGO BOSS, v návaznosti na novou strategii růstu, úspěšně zahájila 26. ledna osvěžení své značky souběžným spuštěním dvou hvězdně obsazených globálních kampaní pro své značky BOSS a HUGO. Obě globální kampaně společně dosáhly rekordního výsledku – na různých sociálních sítích získaly v součtu 1,9 miliardy zhlédnutí a 75 milionů reakcí za jediný den.

V celosvětové kampani značky BOSS pod názvem #BeYourOwnBOSS se objevily topmodelky Kendall Jennerová, Hailey Bieberová a Joan Smallsová, rapper Future, hvězda TikToku Khaby Lame, zpěvák a herec Lee Min-ho, profesionální boxer Anthony Joshua, tenisový šampion Matteo Berrettini a běžkyně Alica Schmidtová. Nejoblíbenější tváří této přehlídky hvězd, na kterou uživatelé sociálních sítí nejvíce reagovali, se stal Lee Min-ho.

Aktivace kampaní napříč všemi spotřebitelskými body – v čele s působivým zahájením v digitální sféře, kdy více než 200 osobností zveřejnilo své osobní BOSS příběhy na sítích Instagram, Weibo, Red a WeChat společně se svými fotografiemi v ikonické mikině BOSS – vyvolala po celém světě fenomenální online odezvu.

Také kampaň #HowDoYouHUGO, v níž se představí topmodelka Adut Akech, rappeři Big Matthew a SAINt JHN nebo tanečnice Maddie Zieglerová, byla spuštěna na všech kanálech, zvláštní důraz však klade na TikTok, kde získává další ohlas a zapojuje uživatele sítě díky taneční výzvě. Výzvu #HowDoYouHUGO tvoří choreografie z dílny účastníka kampaně Big Matthewa a TikTokového tvůrce Vika Whitea a pomáhá ji šířit dalších 60 TikTokerů. Na podporu spuštění kampaně vznikly také různé vrstvy obsahu pro sociální sítě ze světa hudby a tance. Během prvního dne kampaně se sledovanost účtu značky zvýšila o 30 procent.

Osvěžení značky také výrazně ovlivnilo vlajkový e-shop hugoboss.com, který v ohromné míře těží z úspěchu obou kampaní. Celosvětová návštěvnost webu hugoboss.cim se více než zdvojnásobila na zatím rekordní úroveň a téměř vyprodaná ikonická mikina BOSS se stala nejprodávanějším kusem v historii společnosti.

Úspěch obou kampaní dokazují všechny klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) z prvního dne, které z ní činí nejlepší kampaně v historii rodiny značek HUGO BOSS:

*1,9 miliardy zobrazení obou kampaní

*75 milionů reakcí na různých sociálních sítích

*Zvýšení zapojení uživatelů na instagramovém účtu BOSS o 84 %

*367 milionů zhlédnutí výzvy #HowDoYouHUGO na TikToku

*O 30 % více sledujících na TikTokovém účtu značky HUGO

Prostřednictvím kampaní na sociálních sítích představila společnost HUGO BOSS zcela novou, překvapivou identitu svých značek, posílila svou pozici na všech digitálních platformách a oslovila nové cílové skupiny z řad mladších generací, jako jsou mileniálové a tzv. Gen Z. Jedná se o největší milník v realizaci růstové strategie CLAIM 5, jejímž cílem je posílit značky a změnit jejich zákazníky ve skutečné fanoušky.

Fotografie ve vysokém rozlišení si můžete stáhnout zde:

https://galleries.launchmetrics.com/p/hugoboss-production/showrooms/61f3cd50912b69000922f578

Pokud máte jakékoli dotazy, obraťte se prosím na press(at)hugoboss.com.

GROUP.HUGOBOSS.COM TWITTER: @HUGOBOSS LINKEDIN: HUGO BOSS

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1736162/BOSS_LEEMINHO.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1734005/HUGOBOSS_Logo.jpg

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Hlavní zprávy

Před 38 lety jela vlakem do Sovětského svazu. Z Černobylu unikal zhoubný mrak

vydáno 4. května 2024  15:29

Čtenáři deníku Metro jsou skvělí. Na naši výzvu, aby přispěli svými vzpomínkami na dny, kdy explodoval Černobyl, nám přišly desítky silných, sugestivních...  celý článek

Zvíře, hrdina, zabiják. Belmondo i Pitt. Filmoví kaskadéři vypadají všelijak

vydáno 4. května 2024  8:49

Režisér David Leitch natočil poctu kaskadérskému řemeslu a všem, kteří se mu věnují. Není první ani poslední, kdo se podíval do zákulisí nebezpečné...  celý článek

Válka se nikdy nemění. Seriálový hit jménem Fallout navždy zvedl laťku herním adaptacím

Strážce streamu
vydáno 3. května 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Proč byste měli i jako pařením her nepolíbení jedinci věnovat pozornost televizní adaptaci jednoho z nejvýznamnějších značek videoherního průmyslu? Tuhle...  celý článek

Zálivky do korporátů jsou zbytečně plné chemie, říká omáčkář z Moravy

vydáno 3. května 2024  9:21

Fermentace je tradiční metoda, která v současnosti slaví svůj comeback. Delší trvanlivost je jen jednou z mnoha výhod.  celý článek