metro.cz

Počasí v Praze

9 °C / 24 °C

Neděle 28. dubna 2024. Svátek má Vlastislav

Huawei představuje řešení finančního kontaktního centra 2.0 s AI na podporu globálního finančního sektoru

  13:36
Barcelona (Španělsko) 6. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Na veletrhu MWC Barcelona 2024 představila společnost Huawei řešení finančního kontaktního centra založeného na umělé inteligenci „Financial AI-based Contact Center Solution 2.0", jehož cílem je snížit náklady a zvýšit efektivitu finančního sektoru.

Sophie Chen, marketingová ředitelka Huawei Software, a Frank Lu, výkonný manažer řešení Huawei Digital Finance BU, při uvedení tohoto řešení diskutovali o trendech digitalizace ve finančním průmyslu. Díky rychlému pokroku umělé inteligence na bázi velkých jazykových modelů LLM v uplynulém roce řada finančních institucí přijala umělou inteligenci a urychlila její implementaci v různých scénářích, jako jsou chatboti, inteligentní kontrola kvality a digitální osoby, které významně zvyšují provozní efektivitu. V budoucnu se pak hloubka a rozsah aplikací AI pro finanční instituce stane určujícím faktorem jejich obchodního růstu. Digitální základ orientovaný na budoucnost je tedy naprostou nezbytností.

Společnost Huawei, lídr v oblasti komunikací, má díky 30letým zkušenostem v oblasti kontaktních center hluboké znalosti technologií 5G, AI, cloudu a HD videa. Tyto moderní technologie umožňují ve finančním sektoru snižovat náklady a zvyšovat efektivitu zaměřením na tři klíčové prvky: AI na bázi LLM, na multikanálový přístup a konečně na otevřenost a sladění procesů. Na veletrhu se pozornost soustředila právě na umělou inteligenci na bázi velkých jazykových modulů a nový modul řízení pracovních sil WFM (WorkForce Management).

Pro AI na bázi LLM společnost Huawei poskytuje komplexní funkce AI procesů, včetně digitálních osob, odchozího telemarketingu a inteligentní kontroly kvality. AI kontaktní centrum (Huawei AICC) navíc integruje také model Pangu od společnosti Huawei a předběžně integruje LLM třetích stran. Interaktivní digitální osoby dokážou rychle řešit dotazy uživatelů. Inteligentní asistent agenta pak pomáhá identifikovat emoce, doporučuje scénáře, poskytuje 360stupňový pohled na zákazníky, snižuje pracovní zátěž o 90 % a nabízí inteligentní školení pro urychlení orientace nových zaměstnanců.

V rámci modulu WFM nabízí Huawei AICC flexibilní plánování a vlastní základní plánovací algoritmy podle týdne, měsíce, směny atd., které pomáhají zákazníkům efektivně rozvrhnout činnost. V projektu je patrné, že WFM dokáže výrazně zvýšit celkovou efektivitu přidělování lidských zdrojů a zlepšit míru spojení se zákazníky. Huawei AICC také podporuje prediktivní plánování pro více kanálů a klientů s přesností až na 12-18 měsíců.

Společnost Huawei jako lídr v oblasti kontaktních center obsluhuje více než 1500 zákazníků, 700.000 agentů a 1,8 miliardy uživatelů po celém světě. Představením nového řešení Huawei Financial AI-based Contact Center Solution 2.0 pak znovu dokázala svůj závazek k vynikající kvalitě v oblasti inovací a služeb zákazníkům. Doufáme, že toto řešení přinese globálnímu finančnímu sektoru větší hodnotu.

Další informace o finančním řešení Huawei AICC naleznete na: https://e.huawei.com/en/industries/finance/digital-experience/aicc .

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2354709/image_1.jpg 

KONTAKT: hwebgcomms@huawei.com

 

Hlavní zprávy

Písni Nothing Else Matter trumpeta velmi sluší, říkají kluci z kapely Melanchollica

vydáno 28. dubna 2024  5:33

Tribute kapely oslavující svoje vzory jsou běžnou součástí hudební scény. V Česku se ale před rokem zrodil projekt, který se běžnému napodobování cizích...  celý článek

Když opravdu chcete, tak tomu dáte sto procent, říká běžkyně Marcela Joglová

vydáno 27. dubna 2024  6:48

Otevřela oči mnoha lidem. Přiznala se k bulimii. Sport jí pomohl přes mnohé starosti se „převalit“. To je Marcela Joglová, česká běžecká vytrvalkyně. Když...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Bizár nabírá nové rozměry. Ve vzduchu je touha po pozornosti a dobrovolné ponižování

Strážce streamu
vydáno 26. dubna 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Streamovací platforma Voyo má ve svém hledáčku několik pořádných bizárů. Naši redaktorku Terezu Šimurdovou v těchto dnech zaujala reality show s názvem...  celý článek