metro.cz

Počasí v Praze

12 °C / 21 °C

Sobota 4. května 2024. Svátek má Květoslav

InSPORTline si vybral Business Factory

  12:26

Praha 9. října 2019 (PROTEXT) - Vedení značky inSPORTline se rozhodlo své sociální sítě v Česku a na Slovensku svěřit Business Factory.

Kromě sportovní komunity čítající 275.000 fanoušků se spolupráce týká i jejich motorkářského brandu W-TEC. Cílem je nejen nárůst fanoušků a engagementu, ale také podpora prodeje.

Na začátku se Business Factory starala o komunikaci značky motorkářských doplňků W-TEC, kde se během prvního měsíce agentuře podařilo 3x zvýšit počet sledujících na Instagramu a zároveň dosáhnout čtyřnásobného nárůstu engagementu na facebookové stránce.

Na základě těchto výsledků se spolupráce rozšířila o správu sociálních sítí a přípravu kampaní pro značku inSPORTline. Business Factory se nyní věnuje rozvoji obou značek také na Slovensku. Spolupráce zahrnuje nejen strategii, přípravu a správu pokročilých výkonnostních (brandových, prodejních) kampaní, ale i celkovou komunikační strategii a tvorbu obsahu pro sociální sítě, přípravu kreativy, influencer marketing a správu komunity.

V průběhu dosavadní spolupráce se agentuře podařilo dosáhnout návratnosti prostředků vložených do reklamy (ROAS) přes 400 %, u nejvýnosnějšího příspěvků na profilu W-Tec byla návratnost dokonce více než 9500 %.

„Komunikaci našich značek na sociálních sítích vnímáme jako zásadní článek nejen při budování značky, ale celého vztahu se zákazníkem. Hledali jsme proto silného partnera se zkušenostmi a specializací přímo na toto téma. U Business Factory jsme našli obé, navíc nás oslovil zábavný a přitom profesionální přístup na úrovni, na kterou v oboru social media jen tak nenarazíte,“ hodnotí spolupráci Ladislav Vichánek, marketing manager inSPORTline.cz

InSPORTline je českým výrobcem a dovozcem fitness vybavení, sportovního zboží, produktů pro volný čas. Mimo to vlastní také značku motocyklových doplňků W-TEC. V Česku a na Slovensku provozuje internetové obchody a síť kamenných prodejen.

Business Factory je technologický partner pro online marketing s vlastními reklamními technologiemi a expertními zkušenosti s klienty z různých oborů. Klientům poskytuje technologická řešení na míru a posouvá hranice online marketingu po celém světě.

Agentura je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela 5 poboček po celém světě. Provozuje mezinárodní online magazín Newsfeed.cz a odbornou konferenci Newsfeed DAY, které přispívají ke vzdělávání v oblasti online marketingu.

Kontakt:

Business Factory

Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner

Milady Horákové 13, Brno, Czech Republic

www.b.cz | www.newsfeed.cz

Hlavní zprávy

Válka se nikdy nemění. Seriálový hit jménem Fallout navždy zvedl laťku herním adaptacím

Strážce streamu
vydáno 3. května 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Proč byste měli i jako pařením her nepolíbení jedinci věnovat pozornost televizní adaptaci jednoho z nejvýznamnějších značek videoherního průmyslu? Tuhle...  celý článek

Zálivky do korporátů jsou zbytečně plné chemie, říká omáčkář z Moravy

vydáno 3. května 2024  9:21

Fermentace je tradiční metoda, která v současnosti slaví svůj comeback. Delší trvanlivost je jen jednou z mnoha výhod.  celý článek

Světový den filmové legendy Star Wars se blíží. Ve hře je pro soutěžící tisíc dolarů

vydáno 2. května 2024  18:58

Co kdyby vám někdo řekl, že dostanete pětadvacet tisíc korun za to, že zhlédnete ságu Star Wars? Má to ovšem malý háček. Šanci na prémii mají ti, kteří...  celý článek

Děsivý nález v řece Radbuze. Plzeňští policisté z ní vylovili lidskou hlavu

vydáno 3. května 2024  22:52,  aktualizováno  22:55

Policisté v pátek večer uzavřeli část Anglického nábřeží v centru Plzně, kde se nalezla lidská hlava. Na místě zasahovali i policejní potápěči, kteří...  celý článek