metro.cz

Počasí v Praze

9 °C / 24 °C

Neděle 28. dubna 2024. Svátek má Vlastislav

Lidl opět triumfuje v soutěži Mastercard Obchodník roku. Napříč kategoriemi získal již 32 ocenění

  12:16
Praha 27. března 2024 (PROTEXT) - Díky podpoře zákazníků získala společnost Lidl Česká republika další dvě prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku. V uplynulém roce Lidl ovládl kategorii Obchodník roku s potravinami a Cenu veřejnosti. Celkově jde již o 32. vítězství napříč kategoriemi. Hlavními měřítky soutěže byly důvěra zákazníků a pozice Lidlu na trhu. Do hlasování o Ceně veřejnosti se zapojilo téměř 85 tisíc lidí.

Společnost Mastercard uděluje prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku již 21 let. V letošním roce získal Lidl osmý triumf v kategorii Obchodník roku s potravinami a potvrdil tak svou významnou pozici na trhu. Společnost také vyhrála čtrnáctou Cenu veřejnosti, což dokazuje silnou důvěru tuzemských zákazníků, na níž si Lidl dlouhodobě zakládá. Svůj hlas Lidlu poslalo 54 221 zákazníků.

Své nadšení a vděk za ocenění okomentoval také provozní ředitel a jednatel společnosti Lidl, Zdeněk Jerie: „Spokojený zákazník je naše motto, a o to víc náš těší, že o tomto ocenění jste rozhodli vy, naši zákazníci. Jsme hrdí na tuto výhru, ale zároveň si uvědomujeme, že toto vítězství nese s sebou závazek. Chceme si udržet vaši důvěru a spokojenost i v budoucích letech.“

Získání dalších dvou prestižních ocenění Mastercard Obchodník roku svědčí o kvalitě služeb, které společnost poskytuje. Jsou důkazem nejen úsilí Lidlu přinášet svým zákazníkům vynikající nákupní zážitky, ale také výsledkem vybudované důvěry u veřejnosti.

 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

 

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

 

Hlavní zprávy

Pražské mrakodrapy. Víte, že ten úplně první na světě měl pouhopouhých deset pater?

vydáno 28. dubna 2024  11:48

Praha je dobrodružství a romantika. Také nikdy nekončící zdroj zajímavostí. Stačí jen zvednout oči od displeje mobilního telefonu a nestačíte se divit....  celý článek

Písni Nothing Else Matter trumpeta velmi sluší, říkají kluci z kapely Melanchollica

vydáno 28. dubna 2024  5:33

Tribute kapely oslavující svoje vzory jsou běžnou součástí hudební scény. V Česku se ale před rokem zrodil projekt, který se běžnému napodobování cizích...  celý článek

Když opravdu chcete, tak tomu dáte sto procent, říká běžkyně Marcela Joglová

vydáno 27. dubna 2024  6:48

Otevřela oči mnoha lidem. Přiznala se k bulimii. Sport jí pomohl přes mnohé starosti se „převalit“. To je Marcela Joglová, česká běžecká vytrvalkyně. Když...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek