„Soutěž Internet Effectiveness Awards už od roku 2005 hodnotí měřitelné přínosy přihlášených projektů – nejde tedy o líbivost, ale o efektivitu. Máme velkou radost, že se letos přihlásilo ještě více projektů než loni a o prestižní ocenění zabojovaly firmy a instituce všech velikostí. Porota měla i letos velmi těžké rozhodování, projekty byly skutečně kvalitní. Vyvrcholením ročníku byl slavnostní galavečer v Praze, kde si zástupci nejlepších projektů převzali ocenění,” uvedl Radovan Jelen, předseda správní rady Asociace.BIZ, která soutěž IEA organizuje.
Grand Prix získala agentura Digital First Marketing Group s projektem Deloitte Dreamjob
Nejvyšší ocenění si odnesl projekt Deloitte Dreamjob od Digital First Marketing Group pro klienta Deloitte Česká republika. Porota ocenila originální nápad nechat si samotné uchazeče o zaměstnání poskládat vlastní pozici se vším, co k ní potřebují. Například kvalitní techniku, služební auto, VIP mentoring, flexibilní pracovní dobu nebo možnost cestovat do zahraničí.
Kampaň cílila na zájemce z řad studentů a absolventů vysokých škol, především skrze Instagram, Facebook, LinkedIn a YouTube. Úspěšné bylo i zapojení TikToku a využití bannerů v sítích Google a Sklik. Navzdory probíhajícím letním prázdninám do firmy dorazily stovky životopisů s prezentacemi, videy a motivačními dopisy.
Přesah kampaně pro samotný Deloitte spočíval v ještě lepším pochopení toho, co je pro mladé uchazeče opravdu důležité a co jim v budoucnu nabízet. Kampaň zároveň plošně zvýšila zájem o všechny aktuálně vypsané pozice o 25 %.
Luxusní ceny z křišťálu si odnesly i další významné společnosti
Napříč vyhlašovanými kategoriemi efektivních digitálních řešení se na předních příčkách umístila i řada známých značek. Luxusní skleněné ceny z dílny světoznámé sklárny Moser si odnesly tandemy:
- LEGO Trading, s.r.o. a Digital Vision Czech republic, a.s.
- JIP východočeská, a.s. a NetDirect s.r.o.
- Kambing Trade s.r.o. a FG Forrest, a.s.
- Up Česká republika s.r.o. a Spring systems s.r.o.; FG Forrest, a.s.,
- STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o. a LCG New Media s.r.o.
- Alaskan Fisherman a.s. a Internet Projekt, s.r.o.
- MONETA Money Bank, a.s. a NTT Czech Republic s.r.o. (ve spolupráci s Feedyou s.r.o.)
- Česká spořitelna, a.s. a Evropa v datech a Digital First Marketing Group s.r.o.
- LFETEX, spol. s r.o. a Effectix.com, s.r.o.
- Czech Wool company s.r.o. a wpj s.r.o.
- MEDICOM CLINIC a.s. a BETTER MARKETING, s.r.o.
- Avast Software s.r.o. a Digital First Marketing Group s.r.o.
- Toys and Stories s.r.o. a AITOM Digital s.r.o.
Agentura Digital First Marketing Group (DFMG) získala mimo Grand Prix ještě čtyři první místa, jedno druhé místo a jedno třetí místo. Sedm ocenění také získala agentura FG Forrest. Po pěti cenách vyhrály také Effectix.com a LCF New Media. Mezi nejúspěšnější zadavatele se zařadila i společnost Up Česká republika, která se svými platformami Můj Up a Aktivní město získala celkem 4 ocenění.
Kompletní výsledky najdete přímo na stránkách https://www.iea.cz/.
Partnery letošního ročníku IEA byly Vinařství Baláž a Deník e15.
Soutěž Internet Effectiveness Awards
Jedná se o nejvýznamnější českou soutěž efektivity digitálních projektů. Od roku 2005 ji pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení. Efektivitu a přínosy konkrétních projektů vždy hodnotí porota složená z odborníků na digitální řešení.
Asociace.BIZ – Asociace dodavatelů internetových řešení, z.s.
Asociace sdružuje přední digitální a vývojářské agentury v ČR. Její členové realizují přes 1 500 projektů ročně a společně se podílí také na vzdělávání klientů v oblasti digitálního prostředí. Již od roku 2005 je organizátorem soutěže Internet Effectiveness Awards.