Praha 19. května 2020 (PROTEXT) - Největší konference o značkách bude koncem září. Tématem je marketing jako superlídr
Společnost Blue Events uspořádá 30. září konferenci Brand Management v Cubex Centru Praha. Hlavním řečníkem bude Thomas Barta, světově uznávaný odborník na leadership.
Po úspěšném ročníku 2019, který navštívilo pět stovek účastníků, uspořádá Blue Events konferenci Brand Management 2020. Cílem je pomoci marketingu, aby získal ve firmách větší váhu. To je v dnešní době úspor obzvlášť potřeba. Teď je podle organizátorů ta pravá chvíle, aby marketing prokázal svou hodnotu a pomohl firmám růst a lépe sloužit jejich zákazníkům. Proto je letošním hlavním tématem "Jak udělat z marketingu superlídra".
"Pro marketéry není tento rok žádný med. Marketing je klíčem k dlouhodobému úspěchu. Ale letos do něj mnoho firem neinvestuje tolik, kolik by měly. Teď přišla Vaše chvíle. Zamyslete se nad tím, co musíte změnit, aby se z Vás stal marketingový lídr," vzkazuje Thomas Barta, světově uznávaný odborník na leadership a klíčový řečník konference. Je autorem bestselleru "The 12 Powers of a Marketing Leader", kde na základě 68.000 vstupů ze 170 zemí odhaluje, jak se stát úspěšným marketérem. Jeho prezentace jsou opakovaně hodnoceny jako ty nejlepší na konferencích firem jako Google či Adobe po celém světě. "Věříme, že silné značky potřebují silné lídry. Intenzivně pracujeme na programu konference, kde dále vystoupí především ti, kterým se daří posilovat roli marketingu ve firmách a dlouhodobě růst," říká Jan Patera, partner společnosti Blue Events. Do pátku 26. června je možné pořídit vstupné za nejvýhodnější cenu pro včas registrované.
Brand Management je největší česká konference o značkách s dvacetiletou tradicí. Je to ideální platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi šéfy firem a seniorními manažery marketingu a komunikace, kteří chtějí lépe řídit své značky. Věříme, že silné značky jsou klíčem k úspěšnému byznysu. Každý rok nastoluje klíčová témata branže a přiváží do Prahy osobnost globálního marketingu. Řečníky konference tak v minulosti byli Jenni Romaniuk, Dave Trott, Peter Field, Ken Segall, Rita Clifton, Jim Stengel a další.
Více informací získáte zde.
Podívejte se na závěry loňské konference v následujícím videu.
Html odkaz pro vložení na web: https://www.youtube.com/embed/LkcPq_kzpsY" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>
Kontakt:
Jan Patera
consultant
Blue Events
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.