metro.cz

Počasí v Praze

9 °C / 24 °C

Neděle 28. dubna 2024. Svátek má Vlastislav

Společnost Hisense zazářila na Mistrovství Evropy ve fotbale žen 2022 a získala prvenství na globálním trhu

  8:23
Čching-tao (Čína) 4. srpna 2022 (PROTEXT/PRNewswire) - Jeden z nejočekávanějších fotbalových momentů roku, Mistrovství Evropy ve fotbale žen, skončil vítězstvím Anglie, kterému přihlíželo rekordních 87.192 diváků. Jako hrdý partner turnaje si společnost Hisense díky svým snahám v oblasti marketingu a technologickým inovacím získala pozornost potenciálních zákazníků, čímž úspěšně položila pevné základy pro globální expanzi a upevnila reputaci značky Hisense.

Značka, kterou si zapamatujete: Jak si společnost Hisense získala nové fanoušky na ME ve fotbale žen 2022

Společnost Hisense jako globální partner turnaje zvyšuje povědomí o ženském fotbale a propaguje jej prostřednictvím různých marketingových kampaní.

V rámci jedné z kampaní se na sociálních sítích objevovaly kvízy, každodenní zajímavosti a soutěže a fanoušci byli také vyzváni, aby nahrávali videa se svými fotbalovými dovednostmi a měli šanci vyhrát televizor Hisense 4K U7. Někteří šťastlivci pak vyhráli vstupenky na finále turnaje ve Wembley. Kampaň oslovila více než šest milionů lidí s více než 400.000 zapojeními a více než jedním milionem zhlédnutí.

V rámci podpory ženského fotbalu nabídla společnost Hisense v rámci kampaně #RememberTheName fanouškům dary ve formě cashbacku. Spotřebitelé, kteří si v rámci kampaně zakoupili některý z produktů v jejím portfoliu, mohli cashback věnovat zpět organizaci Women in Sport a společnost Hisense jejich dary dorovnala.

Společnost Hisense ohromila celý stadion, zlepšila svou reputaci a zvýšila výkon značky na trhu

Společnost Hisense díky své přítomnosti na takto prestižním turnaji a efektivní marketingové strategii úspěšně představila své technologie a silné stránky spotřebitelům po celém světě a navázala hlubší partnerství s obchodními partnery.

Od chvíle, kdy společnost Hisense zahájila své sportovní marketingové aktivity, získala mnoho chvály a podpory po celém světě. Například poptávka evropských spotřebitelů po různých výrobcích Hisense výrazně vzrostla, a proto společnost Hisense nedávno založila nové výzkumné a vývojové centrum ve Velenje a investovala více než 50 milionů eur, aby mohla spotřebitelům lépe dodávat vysoce kvalitní výrobky. Hlavními obchodními partnery společnosti Hisense se staly evropské značky, jako jsou Darty a Boulanger, přední prodejci domácích spotřebičů a elektroniky. Díky různým obchodním úspěchům vzrostly v první polovině roku 2022 tržby společnosti Hisense International Co., Ltd. meziročně o pět procent, čímž úspěšně dosáhla skvělých výsledků v oblasti mezinárodní obchodní expanze.

Spolu s upevňováním síly značky a expanzí na globální trh je sportovní marketing pro společnost Hisense zásadní strategií pro dosažení významného obchodního růstu po celém světě. Díky svým schopnostem, inovativním produktům a strategiím budování značky si společnost Hisense nyní udržuje konkurenční výhodu na globálním trhu.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1871473/image_1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1871474/image_2.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1871475/image3.jpg

Kontakt: caroline.chen@ogilvy.com

Hlavní zprávy

Písni Nothing Else Matter trumpeta velmi sluší, říkají kluci z kapely Melanchollica

vydáno 28. dubna 2024  5:33

Tribute kapely oslavující svoje vzory jsou běžnou součástí hudební scény. V Česku se ale před rokem zrodil projekt, který se běžnému napodobování cizích...  celý článek

Když opravdu chcete, tak tomu dáte sto procent, říká běžkyně Marcela Joglová

vydáno 27. dubna 2024  6:48

Otevřela oči mnoha lidem. Přiznala se k bulimii. Sport jí pomohl přes mnohé starosti se „převalit“. To je Marcela Joglová, česká běžecká vytrvalkyně. Když...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Bizár nabírá nové rozměry. Ve vzduchu je touha po pozornosti a dobrovolné ponižování

Strážce streamu
vydáno 26. dubna 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Streamovací platforma Voyo má ve svém hledáčku několik pořádných bizárů. Naši redaktorku Terezu Šimurdovou v těchto dnech zaujala reality show s názvem...  celý článek