metro.cz

Počasí v Praze

9 °C / 24 °C

Neděle 28. dubna 2024. Svátek má Vlastislav

Společnost Hyatt dokončila akvizici společnosti Apple Leisure Group a stává se globálním lídrem v oblasti all-inclusive rekreačního a luxusního cestování

  14:06
Chicago 4. listopadu 2021 (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost má vynikající pozici k tomu, aby využila významné a rostoucí poptávky po rekreačních zájezdech díky zefektivněné, komplexní a stále diverzifikovanější nabídce

Hyatt znovu potvrzuje závazek rozšířeného prodeje aktiv, který má vygenerovat další 2 miliardy dolarů výnosů do konce roku 2024 a současně oznamuje naplnění stávajících závazků

Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) uvádí, že společnost Hyatt dokončila již dříve oznámenou akvizici společnosti Apple Leisure Group® (ALG), přední skupiny poskytující služby v oblasti správy luxusních rekreačních letovisek, cestovního ruchu a pohostinství, od přidružených společnosti KKR a KSL Capital Partners, LLC.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/

Společnost Hyatt zdvojnásobuje svůj podíl na celosvětovém trhu s resorty přidáním portfolia značky AMR™ Collection společnosti ALG, které zahrnuje přibližně 100 hotelů a resortů provozovaných v 10 zemích, a také díky 24 realizovaným transakcím v Americe a Evropě. Hyatt tak nyní nabízí jednu z největších kolekcí luxusních all-inclusive resortů na světě, včetně nových destinací, jako jsou Acapulco, Curaçao, Kanárské ostrovy, Menorca a Svatý Martin. Touto akvizicí společnost Hyatt získala nové objekty na 11 evropských trzích a rozšířila působnost své značky v Evropě o 60 %, čímž posílila svůj růstový potenciál v regionu, který je pro celosvětovou poptávku po rekreační turistice klíčový.

Kromě toho společnost Hyatt nabízí ještě více možností a zážitků pro svou základnu náročných hostů a zákazníků a zlepšuje celkový zážitek z cestování ve volném čase prostřednictvím:

- Unlimited Vacation Club® od AMR™ Collection, exkluzivního členského klubu, jehož členové mohou využívat zvýhodněné ceny a další výhody v zúčastněných zařízeních AMR™ Collection.

- ALG Vacations®, jednoho z největších poskytovatelů balíčků dovolenkových zájezdů a platforem distribuce rekreačních cest v Severní Americe, který nabízí služby ve Spojených státech, Mexiku a Karibiku.

- Amstar, přední společnosti v oblasti správy destinací.

- Trisept Solutions®, jedinečné technologické platformy pro rekreační cestování.

Společnost Hyatt určí, jakými způsoby mohou věrnostní program World of Hyatt® a Unlimited Vacation Club® společnosti ALG přinést přidanou hodnotu a jedinečné věrnostní výhody svým členům. Společnost Hyatt plánuje začlenit kolekci AMR™ Collection do World of Hyatt v roce 2022, aby členové mohli získávat a uplatňovat body World of Hyatt ve více než 100 hotelech a resortech kolekce AMR™ Collection.

„Akvizice společnosti ALG společností Hyatt představuje klíčový okamžik v naší více než 60leté historii a navazuje na naše dědictví lídra v oblasti pohostinství,“ uvedl Mark Hoplamazian, prezident a výkonný ředitel společnosti Hyatt. „Společnosti Hyatt a ALG mají velmi dobře se doplňující portfolia značek a sdílejí hluboký závazek k péči o kolegy a hosty. V roce 2013 jsme poprvé vstoupili do rychle rostoucího segmentu luxusních all-inclusive hotelů a máme tak ideální pozici k tomu, abychom zachytili významnou a rostoucí poptávku po rekreačních cestách a rozšířili prvotřídní pohostinské služby, které poskytujeme, na širokou škálu nových cestovatelů. Jsme rádi, že můžeme tým ALG přivítat v rodině Hyatt, a těšíme se na spolupráci při dosahování nových úrovní růstu a vytváření hodnot pro všechny zúčastněné strany – včetně našich akcionářů, vlastníků, zákazníků, hostů, členů a kolegů.“

„Dnešním dnem začíná nová kapitola společnosti ALG, v níž budeme pokračovat v rozvíjení silné loajality a reputace, kterou jsme si vybudovali prostřednictvím našich luxusních cestovních značek a služeb, nyní jako součást společnosti Hyatt,“ sdělil Alejandro Reynal, výkonný ředitel a prezident společnosti Apple Leisure Group. „Pevně věříme, že společně můžeme dosáhnout více, a těšíme se na příležitosti, které se naskýtají naší rozšířené rodině, včetně členů našeho týmu ALG, kteří se s nadšením stávají členy větší globální organizace. Díky zkušenostem společnosti Hyatt očekáváme, že se naše expanze urychlí, protože přivítáme více cestovatelů a proměníme sny o dovolené ve vzpomínky na celý život.“

Společnost ALG bude i nadále řídit Alejandro Reynal a stávající vedení společnosti ALG. Společnost ALG bude fungovat jako samostatná obchodní jednotka v rámci společnosti Hyatt. Alejandro Reynal se připojil k výkonnému vedení společnosti Hyatt a je přímo podřízen Marku Hoplamazianovi.

V září 2021 společnost Hyatt splnila svůj závazek prodeje aktiv oznámený v roce 2019 ve výši 1,5 miliardy dolarů, takže od zahájení strategie prodeje aktiv v roce 2017 byly realizovány výnosy v celkové výši více než 3 miliardy dolarů při kombinovaném násobku více než 17x EBITDA. Společnost Hyatt rovněž potvrzuje svůj závazek vygenerovat do konce roku 2024 další 2 miliardy dolarů z prodeje aktiv.

Poradci

Společnosti BDT & Company, LLC a J. P. Morgan se ujaly ve spojení s transakcí role finančních poradců společnosti Hyatt, a společnost Latham & Watkins LLP působila jako její právní poradce. Společnost PJT Partners působila jako finanční poradce společnosti ALG a společnost Thacher & Bartlett LLP jako její právní poradce. Credit Suisse a Deutsche Bank Securities Inc. působily jako finanční poradci KKR a KSL Capital Partners.

Termín „společnost Hyatt“ se v této zprávě pro zjednodušení používá pro označení společnosti Hyatt Hotels Corporation nebo jedné či více jejích přidružených společností.

O společnosti Hyatt Hotels Corporation

Společnost Hyatt Hotels Corporation se sídlem v Chicagu je přední světovou společností v oblasti pohostinství, která nabízí celkem 20 špičkových značek. K 30. červnu 2021 zahrnovalo portfolio společnosti více než 1 000 hotelů a all-inclusive ubytovacích zařízení v 68 zemích na šesti kontinentech. Účel společnosti pečovat o lidi tak, aby ze sebe mohli vydat to nejlepší, je základem pro její obchodní rozhodování a strategii rozvoje a jeho cílem je přilákat a udržet si špičkové zaměstnance, budovat vztahy s hosty a vytvářet hodnoty pro zúčastněné strany. Dceřiné firmy této společnosti provozují, spravují, poskytují franšízují, vlastní, pronajímají, vyvíjejí, licencují nebo poskytují služby hotelům, letoviskům, značkovým ubytovacím zařízením a rekreačním objektům, mimo jiné pod značkami Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, tommie™, UrCove a Hyatt Residence Club®. Společnost Hyatt také provozuje věrnostní program World of Hyatt®, který poskytuje svým váženým členům nejrůznější výhody a exkluzivní zážitky. Další informace naleznete na www.hyatt.com.

O společnosti Apple Leisure Group®

Společnost Apple Leisure Group® (ALG) je přední severoamerická skupina pro správu rekreačních značek, cestovní ruch a pohostinství s jedinečným obchodním modelem, který slouží cestovatelům a destinacím po celém světě. Skupina ALG prostřednictvím svých přidružených společností trvale poskytuje výjimečné hodnoty cestovatelům a dobré výsledky majitelům letovisek a partnerům strategickým využitím portfolia svých značek, mezi které patří: značka AMResorts LP nebo jedna nebo více jejích přidružených společností, které společně poskytují služby prodeje, marketingu a správy značek letoviskům a hotelovým značkám v rámci značky AMR™ Collection, včetně pětihvězdičkových a čtyřhvězdičkových luxusních značek, které získaly nejrůznější ocenění, jako například Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless® Resorts & Spas, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Alua® Hotels & Resorts, Sunscape® Resorts & Spas a značka ALG Vacations®, jeden z největších prodejců pobytových balíčků a charterových letů v USA pro cesty do Mexika a Karibiku s dobře zavedenými značkami: Apple Vacations®, Funjet Vacations®, Travel Impressions®, CheapCaribbean.com®, BeachBound®, Blue Sky Tours®, Southwest Vacations®, a United Vacations®, exkluzivní členský program Unlimited Vacation Club®, nejlepších služeb správy destinací ve své třídě se značkou Amstar DMC, a poskytovatel inovativních technologických řešení Trisept Solutions®, který propojuje více než 88 000 cestovních kanceláří s předními poskytovateli zájezdů. Další informace o výhodách společnosti Apple Leisure Group naleznete na adrese www.appleleisuregroup.com.

Výhledová prohlášení

Výhledová prohlášení v této tiskové zprávě, která nejsou historickými fakty, jsou výhledová prohlášení ve smyslu zákona o reformě sporů o soukromé cenné papíry (Private Securities Litigation Reform Act) z roku 1995. Tato prohlášení zahrnují prohlášení o akvizici společnosti Apple Leisure Group® včetně očekávaných finančních a provozních přínosů plynoucích z akvizice, výhod pro hosty a vlastníky plynoucích z akvizice, objemu a načasování budoucích prodejů aktiv a předpokládaných násobků prodejů těchto prodejů, očekávaný růst celosvětového luxusního cestování a skladbu příjmů z rekreačních pokojů v rámci celého systému společnosti, předpokládané budoucí zisky sloučené společnosti založené na poplatcích, očekávané přínosy a přidanou hodnotu věrnostního programu World of Hyatt a nabídky členství skupiny Apple Leisure Group, plány, strategie, výhled, finanční výsledky, prognózy, návrhy financování, vyhlídky nebo budoucí události společnosti, a zahrnují známá i neznámá rizika, která lze jen obtížně předvídat. V důsledku toho se naše skutečné výsledky, výkon nebo úspěchy mohou podstatně lišit od těch, které jsou vyjádřeny nebo naznačeny v těchto výhledových prohlášeních. V některých případech lze výhledová prohlášení identifikovat podle použití slov jako „může“, „mohlo by“, „očekávat“, „zamýšlet“, „plánovat“, „usilovat“, „předvídat“, „věřit“, „odhadovat“, „předvídat“, „potenciální“, „pokračovat“, „pravděpodobné“, „bude“, „by“ a variant těchto a podobných výrazů nebo záporné varianty těchto nebo podobných výrazů. Tato výhledová prohlášení nevyhnutelně vycházejí z odhadů a předpokladů, které, ačkoliv je my a naše vedení považujeme za přiměřené, jsou ze své podstaty nejisté. Mezi faktory, které mohou způsobit, že se skutečné výsledky budou podstatně lišit od současných očekávání, patří mimo jiné rizika spojená s dokončením akvizice společnosti Apple Leisure Group® včetně souvisejícího vzniku dalšího významného zadlužení, schopnost společnosti úspěšně integrovat zaměstnance a aktivity společnosti Apple Leisure Group, schopnost realizovat očekávané přínosy a synergie akvizice společnosti Apple Leisure Group® tak rychle nebo v takovém rozsahu, jak se předpokládalo, trvání pandemie onemocnění COVID-19 a rychlost zotavení po pandemii, případné další vlny nebo varianty onemocnění COVID-19, krátkodobé a dlouhodobé dopady pandemie onemocnění COVID-19, včetně poptávky po cestování, přechodných a skupinových obchodech a úrovně důvěry spotřebitelů, dopad pandemie onemocnění COVID-19, případné další vlny nebo varianty onemocnění COVID-19 a dopad opatření, která v reakci na ně přijmou vlády, podniky a jednotlivci na globální a regionální ekonomiky, omezení nebo zákazy cestování a hospodářskou aktivitu, včetně délky trvání a rozsahu dopadu na míru nezaměstnanosti a diskreční výdaje spotřebitelů, obecná distribuce a efektivita vakcín proti onemocnění COVID-19 a obecné přijetí těchto vakcín běžnou populací, schopnost vlastníků třetích stran, franšízantů nebo partnerů pohostinských podniků úspěšně se vypořádat s dopady pandemie onemocnění COVID-19, jakýchkoliv dalších vln nebo variant onemocnění COVID-19, obecná ekonomická nejistota na klíčových světových trzích a zhoršení globálních ekonomických podmínek nebo nízká úroveň ekonomického růstu, míra a tempo ekonomického oživení po ekonomickém poklesu, globální omezení a přerušení dodavatelského řetězce, rizika ovlivňující segmenty luxusního ubytování, letovisek a all-inclusive ubytování, úroveň výdajů v segmentech podnikání, volného času a all-inclusive, jakožto i důvěru spotřebitelů, pokles obsazenosti a průměrné denní sazby, omezený přehled o budoucích rezervacích, ztráta klíčových pracovníků, domácí a mezinárodní politické a geopolitické podmínky, včetně politických nebo občanských nepokojů nebo změn v obchodní politice, nepokoje nebo obavy z nepokojů, včetně budoucích teroristických útoků, které ovlivňují cestování, nehody související s cestováním, přírodní nebo člověkem způsobené katastrofy, jako jsou zemětřesení, tsunami, tornáda, hurikány, záplavy, lesní požáry, úniky ropy, jaderné havárie a globální propuknutí pandemií nebo epidemií nakažlivých nemocí, jako je pandemie onemocnění COVID-19, nebo obavy z jejich propuknutí, naše schopnost úspěšně dosáhnout určité úrovně provozních zisků v hotelech, které mají testy výkonnosti nebo záruky ve prospěch našich vlastníků – třetích stran, dopad rekonstrukcí a přestaveb hotelů; rizika spojená s našimi plány alokace kapitálu, programem zpětného odkupu akcií a výplatou dividend, včetně snížení, vyloučení nebo pozastavení aktivity zpětného odkupu nebo výplaty dividend, sezónní a cyklická povaha podnikání v oblasti nemovitostí a pohostinství, změny v distribučních dohodách, například prostřednictvím internetových zprostředkovatelů cestovního ruchu, změny vkusu a preferencí našich zákazníků, vztahy s kolegy a odbory a změny v pracovněprávních předpisech, finanční situace a naše vztahy s vlastníky nemovitostí, franšízanty a partnery v oblasti pohostinství, kteří jsou třetími stranami, možná neschopnost vlastníků, franšízantů nebo partnerů v oblasti rozvoje získat přístup ke kapitálu potřebnému k financování současných operací nebo k realizaci našich plánů růstu, rizika spojená s potenciálními akvizicemi a prodeji a zaváděním nových konceptů značek, načasování akvizic a prodejů a naše schopnost úspěšně integrovat dokončené akvizice do stávajících operací, neúspěšné dokončení navrhovaných transakcí (včetně nesplnění podmínek uzavření nebo nezískání požadovaných povolení), naše schopnost úspěšně realizovat naši strategii rozšiřování naší činnosti v oblasti správy a franšízingu a zároveň snižovat naši základnu nemovitostních aktiv v cílových termínech a za očekávané hodnoty, pokles hodnoty našich nemovitostních aktiv, nepředvídané ukončení našich smluv o správě nebo franšízových smluv, změny federálních, státních, místních nebo zahraničních daňových zákonů, zvýšení úrokových sazeb a provozních nákladů, kolísání směnných kurzů nebo restrukturalizace měn, nepřijetí nových značek nebo inovací, obecná volatilita kapitálových trhů a naše schopnost přístupu na tyto trhy, změny konkurenčního prostředí v našem odvětví, včetně v důsledku pandemie onemocnění COVID-19, konsolidace odvětví a trhů, na kterých působíme, naše schopnost úspěšně rozvíjet věrnostní program World of Hyatt a nabídku členství Apple Leisure Group, kybernetické incidenty a selhání informačních technologií, výsledky soudních nebo správních řízení, porušení předpisů nebo zákonů souvisejících s naším franšízovým podnikáním, a další rizika uvedená v dokumentech společnosti předkládaných Komisi pro cenné papíry a burzy, včetně naší výroční zprávy na formuláři 10-K a čtvrtletních zpráv na formuláři 10-Q, které jsou k dispozici u Komise pro cenné papíry a burzy. Doporučujeme nepřikládat jakýmkoliv výhledovým prohlášením nepřiměřenou důvěru a nespoléhat se na ně v nadměrné míře, neboť zohledňují výhledy pouze ke dni vydání této tiskové zprávy. Nezavazujeme se přebírat ani nepřebíráme žádnou povinnost jakákoliv z těchto výhledových prohlášení veřejně aktualizovat tak, aby odrážela skutečné výsledky, nové informace nebo budoucí události, změny předpokladů nebo změny jiných faktorů, která výhledová prohlášení ovlivňují, s výjimkou případů, kdy to vyžadují platné právní předpisy. Pokud jedno nebo více z výhledových prohlášení aktualizujeme, nelze z toho vyvozovat, že budeme tato nebo jiná výhledová prohlášení dále aktualizovat.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/

Kontakty

Kontakt pro média:

Franziska Weber

+1 312 780 6106

franziska.weber@hyatt.com

Kontakt pro investory:

Noah Hoppe

+1 312 780 5991

noah.hoppe@hyatt.com

Zdroj: Hyatt Hotels Corporation

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

PROTEXT

Hlavní zprávy

Když opravdu chcete, tak tomu dáte sto procent, říká běžkyně Marcela Joglová

vydáno 27. dubna 2024  6:48

Otevřela oči mnoha lidem. Přiznala se k bulimii. Sport jí pomohl přes mnohé starosti se „převalit“. To je Marcela Joglová, česká běžecká vytrvalkyně. Když...  celý článek

Co jste dělali Prvního máje roku 1986? Z Černobylu k nám doputoval radioaktivní mrak

vydáno 26. dubna 2024  5:16

Přenesme se o 38 let nazpět, na sever sovětské Ukrajiny, do Černobylu. Máme po půlnoci, technici jaderné elektrárny spouští rutinní test nouzového...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Bizár nabírá nové rozměry. Ve vzduchu je touha po pozornosti a dobrovolné ponižování

Strážce streamu
vydáno 26. dubna 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Streamovací platforma Voyo má ve svém hledáčku několik pořádných bizárů. Naši redaktorku Terezu Šimurdovou v těchto dnech zaujala reality show s názvem...  celý článek