metro.cz

Počasí v Praze

11 °C / 24 °C

Pondělí 29. dubna 2024. Svátek má Robert

Vítězové soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oceněni za podporu sociálních inovací a inkluze v módním průmyslu

  10:21
Amsterdam 15. ledna 2022 (PROTEXT/BusinessWire) - Porota, v níž zasedla například aktivistka Yara Shahidiová nebo Tommy Hilfiger, udělila celkem 200 000 eur a výherní balíček mentorských služeb rwandským a nizozemským start-upům na podporu jejich snahy přetvářet svět módy.

Značka Tommy Hilfiger, kterou vlastní firma PVH Corp. [NYSE: PVH] s potěšením oznamuje, že vítězi třetího ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge – globálního programu zaměřeného na objevování a podporu nápadů, které vedou k větší inkluzivitě ve světě módy – se stávají společnosti Lalaland a UZURI K&Y. Virtuální závěrečná událost soutěže se odehrála 12. a 13. ledna, kdy šest finalistů představilo své koncepty prestižní porotě. Vítězové získávají finanční odměny ve výši celkem 200 000 eur a roční mentoring od interních odborníků společnosti Tommy Hilfiger a jedné z největších a nejprestižnějších světových obchodních škol, univerzity INSEAD. Mají také zajištěno místo v programu INSEAD, který spojuje lidi, kultury a myšlenky pro výchovu inovativních lídrů.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celkové znění zprávy najdete na adrese https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

Do iniciativy, která odráží vizi udržitelnosti Tommy Hilfiger "Waste Nothing and Welcome All" ("Navrhovat módní výrobky tak, aby se ničím neplýtvalo a současně zůstat značkou dostupnou pro všechny"), se v lednu 2021 přihlásilo více než 430 start-up a scale-up podniků z 22 zemí. Letošní ročník programu se snažil obzvláště vyzdvihnout a podpořit podnikatele z řad Afroameričanů, domorodého obyvatelstva a rozličných etnik (BIPOC), kteří pracují na rozvoji svých komunit a zároveň podporují inkluzivnější budoucnost módního průmyslu. Vůbec poprvé se do úvodních fází soutěže mohli zapojit také fanoušci značky TOMMY HILFIGER, kteří v digitálním hlasování pomohli zúžit počet přihlášek a určit finalisty. Společně s partnery společnosti Tommy Hilfiger byli také vyzváni, aby na závěrečné akci hlasovali pro svůj oblíbený příspěvek a udělili tak jednomu z finalistů dalších 15 000 eur.

„Tato inspirativní výzva spojila nadšené a pracovité osobnosti s neotřelými nápady, jak vytvářet budoucnost módy, kterou všichni přivítáme,“ řekl Tommy Hilfiger. „Bylo to působivé finále a já jsem hrdý na to, že mohu pokračovat v této cestě s podnikateli, kteří představili průkopnická a přínosná řešení měnící způsob, jakým uvažujeme, budujeme a tvoříme.“

Cenu 100 000 eur získala nizozemská platforma Lalaland,která využívá umělou inteligenci k vytváření individualizovaných a inkluzivních syntetických modelů různých etnických skupin. „V Lalalandu je základem naší vize vytváření technologií pro inkluzivnější a rozmanitější platformy elektronického obchodu.“ řekl spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalaland Michael Musandu. Účast v Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge nám přinesla úžasné nové poznatky a umožní nám oslovit naším technologickým řešením více lidí, než jsme si dokázali představit. Díky tomuto ocenění se náš tým nemůže dočkat, až bude moci přispět k přívětivějšímu prostředí online nákupů, ve kterém se žádný zákazník nebude cítit nedostatečně zastoupen.“

Dalších 100 000 eur získala rwandská ekologická značka obuvi UZURI K&Y, která využívá recyklované automobilové pneumatiky ze subsaharské Afriky a poskytuje zaměstnání místním mladým lidem. „Vítězství v soutěži Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je pro nás poctou,“ řekl Kevine Kagirimpundu, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti UZURI K&Y. "Tato příležitost nám přinesla mentoring, strategické vedení a platformu pro sdílení našeho snu přinést na globální trh udržitelnou obuv z Afriky. Jsme odhodláni dosáhnout skutečného dopadu a inspirovat dnešní mladou generaci k vytváření čistší budoucnosti.“

15 000 eur získal sociální podnik Clothes to Good se sídlem v Jižní Africe, který vytváří obchodní příležitosti pro mikropodniky a pracovní místa pro osoby se zdravotním postižením a jejich rodiny při recyklaci textilu. Ocenění diváků soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge nás nesmírně těší, je to zážitek, na který nikdy nezapomeneme,“ řekla Tammy Greylingová, provozní ředitelka a ergoterapeutka ve společnosti Clothes to Good. „Poznání, že v náš sen o dosažení skutečné změny pro lidi s postižením a jejich rodiny věří také ostatní, mě naplňuje pokorou. Získání této ceny umožní společnosti Clothes to Good pokračovat ve vytváření mikropodniků a pracovních příležitostí prostřednictvím recyklace textilu z jihoafrické komunity.“

V porotě, dohlížející na finále soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, zasedli mj.:

- Pan Tommy Hilfiger

- Martijn Hagman, generální ředitel Tommy Hilfiger Global a PVH Europe

- Yara Shahidi, oceňovaná herečka, producentka a propagátorka změn

- Esther Verburgová, výkonná viceprezidentka pro udržitelné podnikání a inovace, Tommy Hilfiger Global a PVH Europe

- Adrian Johnson, podnikatel, odborný asistent pro podnikání, technologie a média na INSEAD

- Katrin Leyová, výkonná ředitelka Fashion for Good a zakládající kurátorka Amsterdam Global Shapers Hub

- Yvonne Bajelaová, zakládající členka a ředitelka investiční společnosti Impact X Capital

Přihlášky do čtvrtého ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge bude možné podávat od března 2022. Podnikatelé, kteří mají zájem o další informace, se mohou registrovat na adrese https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

Posláním značky Tommy Hilfiger je stát se přední módní společností v oblasti životního stylu, která navrhuje své výrobky tak, aby ničím neplýtvala a současně zůstávala značkou dostupnou pro všechny, a to prostřednictvím způsobu, jakým řídí své operace a komunikuje se svými komunitami a zúčastněnými stranami. Další informace o plánu udržitelnosti společnosti Tommy Hilfiger v rámci strategie Forward Fashion společnosti PVH najdete na adrese https://responsibility.pvh.com/tommy/.

Další informace o soutěži Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge najdete zde: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ .

Přátelé a příznivci značky jsou zváni, aby se zapojili do konverzace na sociálních sítích pomocí #TommyHilfiger a @TommyHilfiger.

O společnosti Tommy Hilfiger

S portfoliem značek, ve kterém najdeme mj.TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS se Tommy Hilfiger řadí mezi nejznámější prémiové skupiny v oblasti životního stylu na světě. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitní konfekce a sportovního oblečení pro muže, dámských kolekcí a sportovního oblečení, dětské módy, kolekcí džín, spodního prádla (včetně županů, pyžam a domácího oblečení) a také obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licence nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako jsou brýle, hodinky, parfémy, plavky, ponožky, drobné kožené předměty, domácí potřeby a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS zahrnuje pánské a dámské džíny a obuv, doplňky a vůně. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici spotřebitelům po celém světě v rozsáhlé síti maloobchodních prodejen TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, v předních specializovaných prodejnách a obchodních domech, u vybraných internetových prodejců a na stránkách tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z největších a nejuznávanějších módních společností na světě, která působí ve více než 40 zemích. K našim ikonickým značkám patří například Calvin Klein a TOMMY HILFIGER. Naše 140letá historie je založena na síle našich značek, týmu a odhodlání posouvat svět módy neustále kupředu. To je naše síla. To je síla společnosti PVH.

Sledujte nás na Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

Kontakty

Kontakt pro média Tommy Hilfiger

Virginia Ritchie

Viceprezidentka pro globální komunikaci

E-mail: virginia.ritchie@tommy.com

Tel: +31 6 4318 4870

Zdroj: PVH Corp.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Hlavní zprávy

Co krok, to dopravní značka či tabulka se zákazem. Česko se „výhrůžkami“ jenom hemží

vydáno 29. dubna 2024  11:59

Možná si ještě vybavíte pražskou „aféru“, kdy strážníci vykazovali ze svahů Petřína sáňkující děti. Aby pak udělalo město výjimku, když nechalo drobotinu...  celý článek

Umělá inteligence by se ráda stala psychoterapeutem. Opravdu dokáže pomoci?

vydáno 29. dubna 2024  5:53

Textů o AI jste už určitě četli mnoho. Umělá inteligence se snaží rozvíjet doslova v každém oboru. Jistě už jste slyšeli o AI v soudnictví, v IT...  celý článek

Písni Nothing Else Matter trumpeta velmi sluší, říkají kluci z kapely Melanchollica

vydáno 28. dubna 2024  5:33

Tribute kapely oslavující svoje vzory jsou běžnou součástí hudební scény. V Česku se ale před rokem zrodil projekt, který se běžnému napodobování cizích...  celý článek

Těžkooděnec udeřil obuškem muže na Majálesu, policie incident prověřuje

vydáno 29. dubna 2024  18:52

Policie prověřuje jednání těžkooděnce, který udeřil obuškem muže na sobotním festivalu Majáles v Praze. Na festivalu po jednom z večerních koncertů...  celý článek