Nové logo instituce oficiálně představí 21. března na zahájení sezóny. „Má silný piktogram, který lze použít samostatně, což jsme chtěli. Velké B složené z květin, listů a větviček svým stylem navíc s jistou pokorou odkazuje na tradici starých herbářů,“ řekla ředitelka zahrady Věra Bidlová. Zahrada bude podle ní s vítězem vytvářet ještě modifikace loga pro čtyři roční období.
Studio vytvořilo už řadu známých log
Studio Najbrt vytvořilo například logo hlavního města Prahy, Ostravy, letošního Karlovarského filmového festivalu, České televize, ministerstva zahraničních věcí nebo modro-bílý vizuální styl Českých drah použitý i na vlacích. „Studio Najbrt bychom jako autora námi vybraného loga vůbec netipovali. Je to velmi nezvyklé výtvarné řešení pro toto renomované studio,“ doplnila náměstkyně pro marketing a PR Martina Kaderková.
Vítězi zaplatí botanická zahrada 400 tisíc korun. Rozhodla se ocenit také dalších šest autorů, jejichž práce se umístily na prvních pěti místech 15 tisíci korunami. Všichni, kdo se soutěže o nové logo zúčastnili, dostanou roční vstupenku.