Podivně přepažené pokoje s vytrhanými kabely, zpustlá zahrada schovaná ve vnitrobloku. Prázdný, vybydlený barokní dům na Praze 1. Atmosféra předurčující kafkovské téma.
Herci Lucie Trmíková, Petra Lustigová, David Prachař a Tomáš Matonoha pod vedením scenáristy Egona Tobiáše a režiséra Jana Nebeského během sedmi zářijových večerů zavedou diváky v rámci představení Příliš tichý nos do světa absurdního humoru, bizarních situací, kabaretních čísel i improvizací, v němž si pohrávají s dvojjazyčnou historií hlavního města. V textu se totiž objeví zažité germanismy, které se ukážou v novém, odhalujícím kontextu.
Tvůrci ponechávají domu jeho syrovost, role hostitelů a jeho návštěvníků se budou postupně proměňovat, aby v závěru splynuly v jedno. "Příliš tichý nos vznikal přímo na míru domu v Nekázance, kde ještě před nedávnem sídlil Český svaz žen. To předurčilo kafkovské téma," přibližuje scenárista Egon Tobiáš.