metro.cz

Počasí v Praze

13 °C / 26 °C

Pondělí, 27. května 2019. Svátek má Valdemar.
Centropol chrání zákazníky před energetickými šmejdy
Centropol chrání zákazníky před energetickými šmejdy | foto: CENTROPOL ENERGY, a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Metro neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Metro.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Centropol chrání zákazníky před energetickými šmejdy

18. dubna 2019  7:00
Komerční sdělení Do boje s nekalými obchodními praktikami a s tzv. energetickými šmejdy vytáhl Centropol společně s Energetickým regulačním úřadem, Českou obchodní inspekcí, ministerstvem průmyslu a obchodu či Svazem obchodu a cestovního ruchu i Centropol.

Chceme vyčistit trh od šmejdů

Všichni prodejci elektřiny nebo plynu, kteří komunikují přímo se zákazníkem, by měli mít akreditaci, kterou by vydával Energetický regulační úřad. “Pokud by prodejce klamal lidi nebo kradl, přišel by o licenci. Tím se trh vyčistí od různých pochybných existencí,” říká Tibor Flašík, ředitel zákaznické zkušenosti Centropolu.

Každou novou smlouvu ověřujeme

Když Centropol obdrží smlouvu, volá zákazníkovi a zjišťuje, zda bylo vše v pořádku. Ověřuje tím, zda zná délku závazku, možnost odstoupení atd. Pokud zákazník nepotvrdí, že je vše v pořádku nebo třeba nezvedne telefon, smlouvu firma nepřijme.

Zvláštní zřetel na starší obyvatele

Starší lidé jsou daleko citlivější. U nich si rozhodnutí přejít k Centropolu nechá společnost potvrdit nejen od nich, ale třeba i od příbuzných nebo sousedů. Centropol chce mít jistotu, že prodej byl korektní.

Energie nemůže prodávat člověk, který o tom nic neví


“Chceme vzdělávat naše prodejce poté, co budeme mít možnost je u nás zaregistrovat. Budeme pro ně vydávat naše certifikáty a vychovávat z nich svoje energetické poradce. Energie nemůže prodávat člověk, který o tom vůbec nic neví,” dodává ředitel zákaznické zkušenosti společnosti Centropol Tibor Flašík.

Hlavní zprávy

Děsivá raketová sila se mají otevřít lidem

Toto je nejvyšší místo vrcholu Čihadlo.
vydáno 27. května 2019  5:55

Turistická vyhlídka má vyrůst na druhém nejvyšším pražském kopci. Dříve tu vojáci s raketami v krytech hlídali nebe nad Prahou.  celý článek

RECENZE: Geniální klavírista padl do průměru

Než se stal Eltonem Johnem, jmenoval se Reginald.
vydáno 26. května 2019  17:21

Po Bohemian Rhapsody by to měl v kinech těžké každý hudební snímek o slavné pěvecké hvězdě. O to více potěší, že si film Rocketman vyprávějící příběh...  celý článek

Není velký rozdíl mezi tím, jestli se objímáte se ženou, nebo utíkáte před psem, říká primář

Petr Neužil
vydáno 26. května 2019  15:12

Machr. Nejde sice zrovna o termín z lékařských skript, ale profesora Petra Neužila to slovo vystihuje lépe než celé odborné statě. Z kardiologie Nemocnice...  celý článek

Pod dohledem zlatníků jsem si zkoušela vyrobit prstýnek. Povedlo se

Klasická šperkařina připomíná práci zubaře.
vydáno 25. května 2019  15:26

Do jejich obchodu v centru Prahy si zákazníci chodí především pro šperky vyrobené na zakázku. Redaktorka deníku Metro si vyzkoušela práci ve šperkařství...  celý článek

Vaše fotky z Prahy

Máte pro nás zajímavý tip nebo Vás něco trápí a my Vám můžeme pomoct?

Napište nám