Chceme vyčistit trh od šmejdů
Všichni prodejci elektřiny nebo plynu, kteří komunikují přímo se zákazníkem, by měli mít akreditaci, kterou by vydával Energetický regulační úřad. “Pokud by prodejce klamal lidi nebo kradl, přišel by o licenci. Tím se trh vyčistí od různých pochybných existencí,” říká Tibor Flašík, ředitel zákaznické zkušenosti Centropolu.
Každou novou smlouvu ověřujeme
Když Centropol obdrží smlouvu, volá zákazníkovi a zjišťuje, zda bylo vše v pořádku. Ověřuje tím, zda zná délku závazku, možnost odstoupení atd. Pokud zákazník nepotvrdí, že je vše v pořádku nebo třeba nezvedne telefon, smlouvu firma nepřijme.
Zvláštní zřetel na starší obyvatele
Starší lidé jsou daleko citlivější. U nich si rozhodnutí přejít k Centropolu nechá společnost potvrdit nejen od nich, ale třeba i od příbuzných nebo sousedů. Centropol chce mít jistotu, že prodej byl korektní.
Energie nemůže prodávat člověk, který o tom nic neví
“Chceme vzdělávat naše prodejce poté, co budeme mít možnost je u nás zaregistrovat. Budeme pro ně vydávat naše certifikáty a vychovávat z nich svoje energetické poradce. Energie nemůže prodávat člověk, který o tom vůbec nic neví,” dodává ředitel zákaznické zkušenosti společnosti Centropol Tibor Flašík.