"Jedná se o křižovatky bruselského typu, to znamená, že by se v rámci křížení zakopal pod zem pouze směr ze severu na jih a opačně," řekl Nouza s tím, že po Poděbradské i Kbelské by se v západo-východním směru jezdilo dál tak, jak se jezdí nyní.
Průjezd by byl plynulý a bez kolon
Podle Nouzy by to zlepšilo průjezdnost i životní prostředí v Hloubětíně, auta by totiž na křižovatkách nemusela stát na semaforech a nevznikaly by tu dlouhé kolony. "Přebudováním křižovatek všechna tato negativa odstraníme," řekl Nouza. Zároveň by tu prý nepřibyly těžké nákladní vozy nad 12 tun. Ty sem mají zákaz vjezdu již nyní, uvedl.
Kdy by se s výstavbou začalo, není v tuto chvíli jasné. TSK již od města dostalo za úkol vypracovat dokumentaci nutnou pro územní rozhodnutí. Stejně tak není zatím jasné ani to, na kolik by zahloubení vyšlo.