Tunel Blanka, jehož stavbu provází problémy, vyjde na 37 miliard korun, tedy o několik miliard korun více, než bylo plánováno. Po několika odkladech by se měl řidičům ve zkušebním provozu otevřít v průběhu března nebo dubna. Spor Prahy a stavební firmy Metrostav ohledně neproplacených faktur za stavbu řešil několik měsíců rozhodčí soud. Ze stejného důvodu čeká Prahu arbitráž i s firmou Inženýring dopravních staveb (IDS), která na stavbě zajišťuje dohled.
Tunel Blanka, jehož stavbu zadala politická garnitura pod vedením primátora Pavla Béma (ODS), měl být původně zprovozněn v roce 2011. Termín politici několikrát odložili. Bývalé vedení města s radními TOP 09 jej slibovalo otevřít 2. prosince, nově zvolená rada v čele primátorkou Adrianou Krnáčovou (ANO) hovoří ale až o jaru 2015.