Za rok a čtvrt se první cestující svezou metrem do Motola. Aby se tak opravdu stalo, musí se společnost Metrostav pustit do technologického vybavení stanic. "Hrubá stavba všech čtyř stanic je v současné době již dokončena. Nejsou zde samozřejmě ještě umístěny dekorace, dlažba a další věci, základ již ale máme hotový,“ říká mluvčí Metrostavu František Polák.
Nyní se pracuje na vestibulech
Ten dodává, že nyní pokračují práce na dokončení vestibulů. "Eskalátory jsme zatím montovat nezačali,“ dodává Polák.
Zatímco na vestibulech se teprve pracuje, tunely jsou již téměř dokončeny. Oproti klasickým tubusům metra budou mít na prodloužené trase linky A jednu výhodu. "Tunely jsou každých dvě stě metrů vzájemně propojeny. Jde o nový evropský standard,“ vysvětluje Polák s tím, že propojení bude sloužit jako úniková cesta při případné nehodě, zároveň díky němu nebude průvan na nástupištích.