Stavební předpisy
|
„Byli jsme k nim kritičtí už od počátku. Stavební úřady, radnice ani žadatelé nejsou připraveny, ale primátor nebyl ochoten diskutovat,“ vysvětluje předseda zastupitelského klubu ČSSD Miloslav Poche. Naopak primátor podezřívá sociální demokraty z účelovosti.
Za vším jsou billboardové firmy
„Pevně doufám, že ČSSD nejedná účelově ve prospěch finančně silné billboardové lobby, která se urputně brání zákazu nových billboardů v Praze i regulaci naší reklamní džungle,“ uvedl v reakci na to Hudeček (TOP 09). Billboardové firmy si podle něj platí nákladné kampaně, aby si dále udržely byznys z dob, kdy Praze vládla ODS a ČSSD. Naráží tak na kampaň okradená Praha, kterou v uplynulých dnech firma BigBoard zaplavila město.
Dalším problematickými body na jednání budou prodej pozemku v Lovosické ulici nebo garance hlavního města dopravnímu podniku na nákup nových tramvají 15T ForCity.