Nyní, přestože se ještě nestihl okoukat, už přichází s faceliftem. Tak to v automobilové branži prostě chodí. Po třech letech je třeba oživit design a přidat něco nového. U faceliftu modelu 208 je toho opravdu hodně. Co konkrétně?
Design
Facelitem zkrásněla zejména přední část vozu, která je kompletně přepracovaná. Objevil se velmi výrazný světelný podpis. Nově se jedná o tři dlouhé vertikální světelné drápy zabudované do leskle černých lišt na nárazníku. Díky nim teď vůz působí stabilněji a vypadá opticky širší. Nová jsou i zadní světla a kola. Velký efekt udělá u auta i nová barva, nejlépe hodně výrazná či neobvyklá. Proto Peugeot 208 představil extravagantní zelenožlutý odstín. Dalšími odstíny karoserie v nabídce jsou elegantní šedá, výrazná červená, zářivá modrá či klasika v podobě bílé, černé a stříbrné.
i-Cockpit
Legendární i-Cockpit® je u nového Peugeotu 208 opět modernější a nabízí více konektivity i dokonalejší ergonomii. Desetipalcový digitální displej má nový design a u verze GT nabízí i 3D zobrazení. Řidič si může přizpůsobit barvu displeje, stejně jako uspořádání a prioritu informací podle svých preferencí. Všechny verze 208 jsou nyní standardně vybaveny velkým desetipalcovým centrálním dotykovým displejem, přičemž dříve byly první dva výbavové stupně opatřeny sedmipalcovým displejem. Současná dotyková obrazovka umožňuje ovládat nejnovější generaci systémů infotainmentu Peugeot i-Connect® a Peugeot i-Connect® Advanced. Pod centrálním displejem jsou klávesy „toggles switches“, které umožňují rychlý přístup k nejdůležitějším funkcím.
Pohony
V rámci faceliftu uvádí Peugeot 208 nový elektromotor o výkonu 115 kW/156 k spojený s novou baterií o kapacitě 51 KWh. Výsledkem je dojezd, který narostl o čtyřicet kilometrů oproti původní verzi na finálních 400. K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek, které vyhovují všem způsobům použití a řešením nabíjení: standardně jednofázová nabíječka o výkonu 7,4 kW a za příplatek třífázová nabíječka o výkonu 11 kW. Odhadovaná doba dobití z 20 % na 80 % je maximálně 30 minut přes veřejnou dobíjecí stanici (100 kW), 4 hodiny 40 minut přes WallBox (7,4 kW) a 11 hodin 10 minut přes zesílenou zásuvku (3,2 kW).
Nechcete-li elektrický pohon, můžete zvolit mildhybrid. U Peugeotu 208 jde o pohonné ústrojí Hybrid 48V, které tvoří benzínový motor PureTech nové generace o výkonu 100 k nebo 136 k. Motor je spojený s šestistupňovou dvouspojkovou elektrifikovanou převodovkou e-DCS6, jejíž součástí je elektromotor. Díky baterii, která se dobíjí za jízdy, nabízí tato technologie vyšší točivý moment při nízkých otáčkách motoru a až o 15 % nižší spotřebu paliva. Při jízdě ve městě může nový Peugeot 208 Hybrid 100 a Hybrid 136 více než 50 % času jezdit ve 100% elektrickém režimu s nulovými emisemi.
Z klasických benzínových motorů je stále v nabídce tříválcový PureTech 75 o objemu 1,2 litru a výkonu 75 k, vybavený systémem Stop & Start, spojený s pětistupňovou manuální převodovkou. Silnější benzínová varianta má výkon 130 a šestistupňovou manuální převodovku.