Kontroloři prochází stanice ve směru od Motola na Bořislavku. Například ve stanici Veleslavín byly zatím zjištěny pouze drobné vady. "Jedná se třeba o chybějící mřížku na vzduchotechnice, to se hned napraví. Kontrolováno bylo třeba také, zda jsou správně označeny kabely," řekl stavbyvedoucí stanice Veleslavín Lukáš Kubín. Kontroly se ve všech stanicích budou před dokončením opakovat.
Koleje jsou kompletně hotové a trať je již pod proudem
Stavba metra má být dokončena 17. listopadu, potom začne dopravní podnik s testovacími jízdami. Zprovoznění s cestujícími je naplánováno na 6. dubna 2015. Dělníci nyní dokončují především povrchové práce ve stanicích i vestibulech. "Koleje jsou kompletně hotové a trať je již pod proudem," řekl Ďuriš. Plně funkční je i měnírna elektrického proudu v Motole, odkud bude nový úsek napájen. Jako poslední dělníci kompletně dokončí stanici Bořislavka, stavba postupovala od konečné v Motole do Dejvic.
Na trase jsou čtyři stanice - Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny a Nemocnice Motol. Stavba začala v roce 2009. Plánovaný rozpočet zhruba šestikilometrového úseku je 22,5 miliardy korun, podle Ďuriše bude konečný účet asi o dvě miliardy nižší. Z evropských fondů má na stavbu jít 7,5 miliardy.