Za kampaní, o které se diskutuje na sociálních sítích, stojí radnice Prahy 3. „Zkoušíme přátelskou cestou apelovat na pejskaře, aby po svých domácích zvířátkách nezapomněli uklízet. Domnívám se, že kromě represe je třeba vyvolat veřejnou diskusi a vzbudit v lidech pocit zodpovědnosti a samozřejmosti. Uklízet vlastní nepořádek přece není nic nenormálního ani nadstandardního,“ uvedla starostka Prahy 3 Vladislava Hujová.
Obrázky jsou nastříkány dočasnou barvou a po krátké době v závislosti na počasí zmizí. Pokud se kampaň osvědčí a bude přijata pozitivně, městská část zváží, zda na některá místa neprovede nástřik permanentní barvou. „Tato kampaň nás zatím nestála ani korunu. Šablonu vyrobil dobrovolník a realizaci provedli pracovníci Čisté Trojky v rámci své práce,“ vysvětlila Hujová.