metro.cz

Počasí v Praze

12 °C / 23 °C

Úterý 14. května 2024. Svátek má Bonifác

NFON spouští Contact Center Hub pro malé a střední podniky na enterprise úrovni

  8:38
Praha 13. dubna 2022 (PROTEXT) - Omnichannel řešení pro všechny

Společnost NFON, přední evropský poskytovatel hlasové podnikové komunikace z cloudu, uvedla na trh Contact Center Hub, nové pokročilé kontaktní centrum pro malé a střední podniky (MSP) na enterprise úrovni - založené na technologii strategického partnera NFON, společnosti Daktela. NFON Contact Center Hub propojuje všechny běžné komunikační kanály na jednom místě, což uživatelům umožňuje vždy zobrazit aktuální historii zákazníků a poskytovat tak bezproblémové a pokročilé služby. "Zákaznickou zkušenost, a tedy i spokojenost, mohou zlepšit pouze ti, kteří své zákazníky znají," říká Stefan Walcz, viceprezident pro oblast produktů ve společnosti NFON AG. "S NFON Contact Center Hub nabízíme malým a středním podnikům nejmodernější omnichannel řešení a pomáháme posunout vztah se zákazníky na zcela novou úroveň." NFON Contact Center Hub nabízí profesionální funkce kontaktního centra, je snadno škálovatelný a na jednotlivých trzích je v místním jazyce zajištěna odborná zákaznická podpora.

Moderní a jednoduché

Klíčovými vlastnostmi NFON Contact Center Hub je spolehlivý a přehledný kontakt se zákazníky pomocí inteligentní správy příchozích hovorů, odchozích telefonních kampaní a kompletní historie komunikace - mimo to lze individuálně upravit funkce reportů a sledování historie.

Stefan Walcz dodává: "Zásadní je skutečná multikanálová zkušenost: V jednom bezproblémovém a cloudovém nástroji spojujeme běžné komunikační kanály jako je telefon, e-mail, webový chat, SMS, video, WhatsApp a Teams. Pomocí Contact Centre Hub mohou uživatelé řídit všechny interakce se zákazníky v rámci jediné integrované platformy. Jedna věc je mimořádně důležitá: Contact Centre Hub je špičkové a snadno použitelné řešení, které přináší vynikající zákaznickou zkušenost!"

Díky otevřenému rozhraní REST API (Representational State Transfer - Application Programming Interface) s mnoha předpřipravenými integracemi do řady dalších oblíbených systémů, nástrojů pro interní sledování plnění úkolů a pokročilých chatbotů a voicebotů mohou společnosti provozovat efektivní CRM a optimalizovat rozvoj svého podnikání.

Další úroveň strategie růstu

Společnost NFON neustále naplňuje svou růstovou strategii, která byla na začátku roku 2021 ještě posílena a zaměřila se na rozšíření Unified Communications as a Service (UCaaS) a Contact Centre as a Service (CCaaS). "Po úspěšně dosažených milnících v uplynulém roce 2021, jako byl nový partnerský program Ngage, spuštění Cloudya Meet & Share, masivním zintenzivnění aktivit ve střední a východní Evropě včetně otevření pobočky ve Varšavě, stejně jako uzavření strategických partnerství se společnostmi Meetecho a Daktela, se nyní dostáváme na další úroveň v realizaci naší strategie růstu a to spuštěním Contact Center Hub," říká Klaus von Rottkay, CEO NFON AG. NFON Contact Center Hub je již nyní k dispozici.

O NFON AG

NFON AG se sídlem v Mnichově je evropský poskytovatel hlasové firemní komunikace z cloudu. Jako akciová společnost (Frankfurtská burza cenných papírů, Prime Standard) zahrnuje více než 3 000 partnerů v 15 evropských zemích a sedm jejích poboček obsluhuje 50 000 společností. Cloudya, klíčový produkt společnosti NFON, je platformou pro snadnou, nezávislou a spolehlivou podnikovou komunikaci pro společnosti všech velikostí a zaměření. Portfolio v oblasti cloudové komunikace doplňují další prémiová a oborová řešení, včetně UCaaS, CCaaS a v budoucnu i iPaaS. S našimi intuitivními komunikačními řešeními doprovázíme firmy do budoucnosti podnikové komunikace. http://www.nfon.com/

O Daktele

Česká technologická společnost Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji, na Filipínách a nově také v Maďarsku, svůj systém je schopna dodávat globálně. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států. V současnosti překročila hranici 900 firemních zákazníků všech velikostí. Více informací na https://www.daktela.com

Kontakt pro novináře

Rubikon PR

Jan Novosad

jan.novosad@rubikonpr.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Hlavní zprávy

Vystupte z auta a počítejte. Ať nemusejí zasahovat „opilci z Kobry“. O zácpách rozhodují i tři kostky

vydáno 14. května 2024  5:29

Pravidlo „tří kostek“. Tak jsme spolu s jedním řidičem tramvají pojmenovali opatření, které může zabránit komplikacím v pražské dopravě (viz box). Často...  celý článek

Devětkrát týdně? V páru „souložíme“ podstatně častěji. Češi prozradili vše o sexu

vydáno 14. května 2024  14:00

Většina lidí v české kotlině je se svým sexuálním životem spokojená. Dává přednost partnerským aktivitám před těmi solitérními. Přibližně 3,1 procent...  celý článek

Fotr na tripu: Život na celém světě je v podstatě stejný. O Jižní Koreji nevíme vůbec nic

vydáno 13. května 2024  15:56

Bývalý dabér, cestovatel, redaktor a jedna z hlavních tváří pořadů Autosalon i Fotr na tripu. Tím vším je Josef Vrtal, jehož vousatá usměvavá tvář je...  celý článek

Mastné pokuty za koloběžky? Návrh z dílny TSK leží na stolech pražských radnic i magistrátu

vydáno 13. května 2024  4:57

Městská společnost Technická správa komunikací hlavního města Prahy (TSK) má od začátku tohoto měsíce nového generálního ředitele. Po zesnulém Jozefu...  celý článek