Elektrobus SOR EBN 8 vozil cestující na lince 216 mezi mezi Bořislavkou a Poliklinikou Petřiny od pátku do neděle a testy dopadly podle očekávání dopravního podniku. "Vůz deklarované parametry výtečně splnil," potvrzuje mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková. Přesto se autobus na běžných linkách Praze nejspíš neobjeví. "Pro praktické použití v dopravním podniku je ale současný dojezd zhruba 150 kilometrů nedostatečný," vysvětluje Řehková. Autobus navíc není zcela bez emisní. Pokud by jezdil po Praze, cestujícím by byla buď zima, nebo by kouřil jako autobus, vozidlo totiž používá naftové topení. Podobné řešení ale využívají i další elektrobusy, topení naftou totiž šetří baterie elektrobusu.
Městský nízkopodlažní elektrobus SOR EBN 8 je dvounápravový dvoudveřový elektrobus délky osm metrů, určený pro hromadnou přepravu osob na kratší vzdálenosti v městském provozu. Obsaditelnost vozu je 51 osob, z toho 16 míst k sezení, s dalšími 2 sklopnými sedadly.
Neúspěšně dopadl na konci ledna test dalšího elektrobusu Siemens-Rampini. Nejdříve jezdil bez problémů, pak začaly stroj postupně trápit různé neduhy a chladné počasí, předposlední den nestíhal dobíjet baterie, málo topil a cestujícím byla zima. Nakonec elektrobus úplně zamrzl. Stroj zaujal dopravní podnik díky tomu, že jako jediný umí dobíjet své baterie z tramvajových trolejí a na rozdíl od konkurenčních vozů nepotřebuje naftu ani k vytápění