Za stejných podmínek tak po týdnu vyjede na linku 216 další elektrobus, který bude mít šanci dokázat, jestli jde o hračku, která nemá pro pražskou dopravu reálný význam, nebo ekologickou alternativu k naftovým motorům autobusů. První cestující se elektrobusem svezou v pátek a na lince bude v provozu až do úterý.
Městský nízkopodlažní elektrobus SOR EBN 8 je dvounápravový dvoudveřový elektrobus délky osm metrů, určený pro hromadnou přepravu osob na kratší vzdálenosti v městském provozu. Obsaditelnost vozu je 51 osob, z toho 16 míst k sezení, s dalšími 2 sklopnými sedadly.
EBN 8 není jediným elektrobusem, který vyrábí společnost SOR. Má staršího o dva metry delšího bratříčka EBN 10,5. To je dvounápravové, dvou nebo třídveřové vozidlo, dlouhé deset a půl metru, určené pro provoz na kratších vzdálenostech v městském provozu. Jeho kapacita je 72 osob u dvou dveřové a 85 osob u třídveřové verze.
Linka 216 jezdí skoro stejnou trasou, kterou v roce 1936 jezdily první pražské trolejbusy.