Změny jízdních řádů chystá městská organizace Ropid. Její šéf Pavel Procházka v polovině loňského roku řekl, že se od letošního jara na trase metra A zkrátí intervaly. Ve špičce budou všechny vlaky jezdit mezi stanicemi Veleslavín a Skalka, do Motola by jela z Veleslavína pouze každá druhá souprava. Zároveň budou všechny autobusy, které jezdí po Evropské třídě, končit u stanice metra Veleslavín. Další podrobnosti od té doby Ropid nezveřejnil.
Řadu měsíců se proto diskutuje o tom, se kterými autobusovými linkami se budou muset cestující od jara rozloučit. Radní Dolínek chystá na leden schůzku s radnicemi. „Následně proběhne kolo připomínek a po jejich zapracování a finálním projednání bude s úpravami seznámena v dostatečném předstihu i cestující veřejnost,“ informoval.
Metro ANově budovaný úsek metra A je dlouhý asi šest kilometrů a na trase jsou čtyři stanice - Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny a Nemocnice Motol. Stavba začala v roce 2009 a vyjde zhruba na 20 miliard korun. |