Nová tramvaj vychází z modelu 26T, který byl určený pro maďarskou Miskolc. Obousměrnou tramvaj používá s ohledem na počasí panující v Turecku výkonnou klimatizaci a její design se inspiroval motivy islámské architektury a tančícími derviši. Tramvaj měří více než 32 metrů a umožňuje přepravit až 364 cestujících.
"Naše společnost dokázala už půl roku od podpisu smlouvy vyrobit první tramvaj určenou pro rychle se rozvíjející turecký trh. Je to pro nás potvrzení, že umíme ve velmi krátkém čase vyvinout a vyrobit moderní vozidlo, která navíc splňuje všechny nejnovější normy," uvedl generální ředitel Škody Transportation Josef Bernard.
"Vozidla pro Konyu mohou jezdit spojené dvě dohromady jako vlak, mají vyšší pevnost a jsou vybavena automatickým spřáhlem pro snadnější spojení. Z důvodu plánovaného provozu ve 4,5 km dlouhém tunelu je tramvaj konstruována jako podpovrchová, tedy jako lehké metro,“ upřesnil hlavní inženýr projektu Jaroslav Kulhánek. "Cestující se mohou těšit i na zabudovanou Wi-Fi," dodal.