Na lince B mají například soupravy jezdit nikoliv minimálně jednou za 140 sekund, ale nově jen za dvě minuty. O stejném intervalu se uvažuje také pro linku C. A to až do osmnácté hodiny. Ke zlepšení MHD má přispět i plánovaná stavba trasy metra D a Dvoreckého mostu mezi Smíchovem a Podolím.
Novinek se dočká také autobusová doprava. Některé linky změní své trasy úplně, jiné, jako například linka číslo 194, zkrátí svůj interval až o patnáct minut.
Proměnit se má i vozový park. Dnes totiž jezdí nejčastěji autobusy dlouhé dvanáct a osmnáct metrů, popřípadě devítimetrové. K nim by navíc přibyly vozy o jiných délkách. Jedním z uvažovaných autobusů je velkokapacitní, až 25 metrů dlouhý autobus, který by jezdil na letiště v Ruzyni.
Předělávky jízdních řádů zase čekají na noční tramvaje. Navržena je změna trasy tramvaje číslo 99, která by nově jela po trase denní linky 9 a interval by měla místo třicet minut pouze patnáct. K Nádraží Hostivař, kam nyní jede 99, by jezdila 98. Plánována je nová linka 903 z Palmovky k nádraží v Uhříněvsi. Také tramvajové tratě by měly vést do nových lokalit.
Změnit by se mohly i názvy stanic metra, kdy například Malostranská by se stala Klárovem či Malou Stranou, stanice Národní třída Perštýnem nebo Pražského povstání Náměstím hrdinů.