V šlépějích zmiňované městské části se proto rozhodla jít Praha 6. Ta chce stejně jako trojka určit svůj budoucí jednotný vizuální styl v otevřené designérské soutěži, kterou pořádá organizace Czechdesign.
„Praha 6 je odvážná a sebevědomá městská část, stejně jako lidé, kteří v ní bydlí. A taková by měla být i její značka, prezentace navenek i komunikace radnice. Jsem rád, že jsme se s radními jednomyslně shodli na soutěži o novou vizuální identitu, a také že jsme se rozhodli pro soutěž otevřenou, kam se může přihlásit téměř kdokoliv. Sám jsem velmi zvědavý, jaké návrhy se objeví, a těším se na diskuzi ohledně toho, jaká vlastně naše městská část je a co ji definuje,“ říká starosta městské části Praha 6 Ondřej Kolář.
Šestka byla první pražskou městskou částí, která zveřejnila své vlastní logo. Po 17 letech už nicméně neodpovídá soudobému vizuálnímu stylu měst a na mnoha místech a produktech se nedá využít. Aktuální logo je používané nahodile, nebo je nahrazované písmy všech druhů.
Vizuální identitu městské části v současnosti navíc zastupuje jen samotné logo, bez dalších vizuálních prvků, které by tvořily jednotný jazyk. Nové logo chce Praha 6 začít používat nejpozději do půlky letošního roku.