Po otevření nové pobočky tak budou podle mluvčí dopravního podniku Anety Řehkové pokryty oba hlavní směry pohybu cestujících – k tramvajové zastávce a směrem k Václavskému náměstí.
Infocentra v číslechZa rok využije služeb infocenter dopravního podniku více než 1,5 milionu cestujících, přičemž 80 procent z nich si zakoupí jízdní doklad. Více než třetina z nich hovoří cizím jazykem. V infocentrech se ročně prodá více než 1,5 milionu kusů bločkových jízdenek, více než 600 tisíc časových jízdenek a téměř 15 tisíc kusů propagačních předmětů. V provozu je nyní devět poboček: Můstek, 2x Hlavní nádraží, Anděl, Hradčanská, Nádr. Veleslavín, Magistrát a 2x Letiště V. Havla Praha. |
„Hlavní nádraží představuje spolu s letištěm dvě klíčové vstupní brány do Prahy. Chceme všem návštěvníkům poskytnout maximální komfort, aby po výstupu z vlaku rychle a jednoduše získali potřebné informace a mohli si zakoupit jízdenky na MHD,“ řekl náměstek primátorky pro dopravu Petr Dolínek.
Otevření dalšího informačního střediska vychází podle dopravního podniku z vysokého zájmu cestujících. „Chceme lidem zajistit větší komfort odbavení a méně čekání,“ vysvětluje vedoucí oddělení Střediska dopravních informací Miroslav Sedlmajer.
Nové infocentrum je umístěno v jižní části haly. „Odhadujeme, že obě infocentra by mohla obsloužit až dva tisíce lidí denně,“ dodal Sedlmajer.
“Dopravní podnik na svých infocentrech denně odbaví průměrně přes čtyři tisíce lidí,“ doplňuje Aneta Řehková, mluvčí Dopravního podniku.