metro.cz

Počasí v Praze

10 °C / 20 °C

Sobota 27. dubna 2024. Svátek má Jaroslav

Rohlik.cz spojil síly s drogerií Rossmann. Kromě toho výrazně vylepšuje a rozšiřuje nabídku kosmetiky a drogistického zboží

  14:35
Praha 12. ledna 2024 (PROTEXT) - Partnerství dvou silných hráčů na českém maloobchodním trhu, tak by se dalo popsat nové propojení největšího online obchodu Rohlik.cz a drogerie Rossmann. V rámci tohoto partnerství přináší Rohlík exkluzivní nabídku více než 400 produktů z portfolia privátních značek Rossmann, včetně nejoblíbenějších brandů jako ISANA, Babydream, Alterra, Prokudent, Facelle, Fusswohl nebo For Your Beauty. Rohlík navíc rozšiřuje nabídku kosmetiky o inovativní produkty či profesionální značky, které nejsou dostupné v klasickém obchodě.

„Z této spolupráce jsme nadšeni. Našim zákazníkům nabízíme ten nejširší možný výběr potravin a nyní jim nabídneme i ten nejširší výběr drogistického zboží. Tímto krokem naplňujeme naši vizi poskytnout zákazníkům vše, co potřebují pro sebe a své rodiny pod jednou střechou. Vnímáme, že Rossmann u nás patří mezi nejoblíbenější značky, a jsme moc rádi, že sortiment si na Rohlíku nyní mohou zákazníci objednat spolu s dalším zbožím, tedy v rámci jedné cesty kurýra za zákazníkem,” popisuje ředitel Rohlik.cz Martin Beháň s tím, že Rohlík je nyní jediným místem, kde lze kromě prodejen Rossmanna produkty koupit. „Významně navíc rozšiřujeme i portfolio drogistického zboží a kosmetiky, zařazujeme nové značky včetně profesionálních řad a produktů, které v klasickém obchodě neseženete.”

Důvěra a posílení pozice pro privátní značky

Nové partnerství signalizuje vzájemnou důvěru obou značek, jejich ambici spolupracovat a zaměřit se na přiblížení širokého sortimentu privátních značek Rossmann zákazníkům Rohlíku. Díky tomuto strategickému kroku mají zákazníci Rohlíku možnost využít výhody nakupování široké škály drogistických výrobků přímo z pohodlí svého domova. Samozřejmostí je 100% záruka spokojenosti a nejrychlejší doručení ve městě, které Rohlík zvládá už za 60 minut od objednání.

„Pro nás představuje toto partnerství významný krok v rozšíření povědomí o privátních značkách mimo naše tradiční kanály kamenných prodejen a e-shopu v rámci mobilní aplikace Rossmann Club. Naším cílem je získat nové zákazníky a posílit tržní pozici značky Rossmann. Pro zákazníky Rohlíku to zase znamená přístup k rozšířené nabídce cenově výhodných a našich oblíbených privátních značek,” komentuje Michal Široký, nákupní ředitel společnosti Rossmann.

Nová spolupráce obou značek je příkladem inovativního a udržitelného přístupu v obchodních strategiích, které reflektují aktuální poptávku zákazníků a proměnu moderního maloobchodu. Nabízí větší flexibilitu a pohodlí při výběru kvalitních produktů, zároveň reaguje na rostoucí trend online nakupování a důraz na zákaznický komfort.

Produkty privátních značek Rossmann jsou na Rohlíku nově ve speciální shop-in-shop kategorii, což zákazníkům umožňuje snadné a rychlé nakupování oblíbeného drogistického zboží. Tato kategorie je snadno přístupná prostřednictvím červené navigační lišty na homepage Rohlik.cz, což zvyšuje viditelnost a dostupnost těchto produktů. Důležitým aspektem spolupráce je, že ceny produktů Rossmann jsou na Rohlíku stejné jako v kamenných prodejnách drogerie i jejích dalších prodejních kanálech. Tímto způsobem si zákazníci mohou být jisti, že nakupují za stejnou cenu, ať už si produkty vyberou online, nebo přímo v obchodě.

Rozšířená a vylepšená nabídka drogerie a kosmetiky včetně profesionálních řad, kterou neseženete v klasickém obchodě

Rohlik.cz navíc celkově vylepšuje a rozšiřuje svou nabídku kosmetiky a drogerie, které si zákazníci mohou objednat s dalším rohlíkovským sortimentem – pohodlně domů s doručením už za jednu hodinu. Online prodejce rozšířil nabídku s důrazem na oblíbené světové i menší lokální značky či produkty, které jsou k dostání pouze ve specializovaných prodejnách či profesionálních kadeřnických salonech. Zařadil například korejskou kosmetiku COSXR, bylinnou péči Mádaru a udržitelný UpCircle. Díky pečlivému výběru produktů, které sledují nejnovější trendy a zahrnují také čisté BIO a veganské složení, Rohlik.cz nabízí široký výběr kosmetických a drogistických výrobků pro všechny zákaznické preference.

Kromě toho společnost rozšířila svou nabídku vlasové péče, přičemž nově nabízené produkty jsou schopny řešit různé potřeby vlasů, včetně péče o jemné, suché, barvené nebo kudrnaté vlasy. Mezi produkty jsou v nabídce značky jako Aussie, Mádara, Biolage a Matrix, vše s důrazem na složení – veganské, ekologické i organické. Rozšíření sortimentu zahrnuje také zubní péči, kde Rohlik.cz rovněž představuje nové značky zaměřené na ekologický a udržitelný přístup, jako jsou Marvis a Toothy.

Na své si na Rohlíku přijdou zákazníci, kteří nenakupují jen pro sebe, ale i pro své nejmenší, pro které Rohlík připravil speciální sortiment dětské kosmetiky a doplňků od značek jako NUK nebo Kit & Kin. Tato rozšíření a vylepšení nabídky jsou v souladu s firemní filozofií Rohlíku, která klade důraz na kvalitu, udržitelnost a zákaznický komfort.

 

 

Hlavní zprávy

Když opravdu chcete, tak tomu dáte sto procent, říká běžkyně Marcela Joglová

vydáno 27. dubna 2024  6:48

Otevřela oči mnoha lidem. Přiznala se k bulimii. Sport jí pomohl přes mnohé starosti se „převalit“. To je Marcela Joglová, česká běžecká vytrvalkyně. Když...  celý článek

Co jste dělali Prvního máje roku 1986? Z Černobylu k nám doputoval radioaktivní mrak

vydáno 26. dubna 2024  5:16

Přenesme se o 38 let nazpět, na sever sovětské Ukrajiny, do Černobylu. Máme po půlnoci, technici jaderné elektrárny spouští rutinní test nouzového...  celý článek

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Bizár nabírá nové rozměry. Ve vzduchu je touha po pozornosti a dobrovolné ponižování

Strážce streamu
vydáno 26. dubna 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Streamovací platforma Voyo má ve svém hledáčku několik pořádných bizárů. Naši redaktorku Terezu Šimurdovou v těchto dnech zaujala reality show s názvem...  celý článek